Tygrys (1:72)

Mam pytanie czy zdalnie sterowany model (R/C) Tygrysa firmy Dragon w skali

1:72 można gdzieś nabyć w Polsce. A jeśli tak to w jakiej cenie. Pytam bo w zapowiedziach Dragona pojawił sie zdalnie sterowany Hummer też w skali 1:72 i chciałbym sie zorientować ile to to może kosztować. Z góry dziękuję za informacje Grzegorz
Reply to
Smyku

Witam.W polsce nie wiem ,ale na ebayu ktoś chciał ok 50 euro.Na pewno sprzedają to na str: mark-1-tank.co.uk Pozdr Andrzej

Reply to
andrzejkostrubala