ultimate w pdf tiled poszukuje

Zachcialo mi sie prostego depronowego dwuplata, znalazlem jak w temacie ale od niemal tygodnia kombinuje jak przerobic

na wersje tiled , powiekszanie na ksero jakos mi nie podchodzi bo to niedokladne i z pogorszeniem jakosci. A moze u kogos sie zawieruszyla kopia przerobionego pliku (w 2003 na jakims forum bylo ale po przeniesieniu do archiwum wycielo zalaczniki z serwera). W miedzyczasie walczylem z wersjami dxf i dwg ale i tu poleglem bo albo program w wersji demo nie drukuje albo nie potrafi podzielic na kartki

help :(

Reply to
AlexY

ja się już dawno przekonałem do ploterowni - no, ale ja mam blisko ze trzy :-), nie wiem jak u ciebie. Żadnego sklejania , żadnych kłopotów

Reply to
MAc

Witam plany dwupłatów w PDF. podzielone do wydruku na kartkach a4: "Ultimate" wedle życzenia ;)

"Vertigo" Perfekcyjnie opracowany plan :
"34MK2.1" Plan:
opis konstrukcji :
zapraszam też do działu "Małe jest piękne" na forum "Wirtualna Modelarnia" traktującego głównie o "deprolotach"
pozdrawiam Mariusz

Reply to
Mariusz

Użytkownik Mariusz napisał: [..]

chyba o to mi chodzilo, po wydrukowaniu sie okaze, potrzebuje wersji o rozpietasci cos okolo 60cm, ta chyba bedzie ciut wieksza, wyjdzie w praniu

zal by mi bylo cos takiego rozbic :) a jest to nieuniknione w moim wykonaniu

to wlasnie ten model i filmik z latania na hali dworca spowodowal obecna chorobe :) szukalem jego planow ale widze ze nie dosc skutecznie, zabraklo konkretnej nazwy modelu [...]

dzieki wszystkim za pomoc

ploter moze w okolicy by sie i znalazl ale do wyciecia kawalka depronu to strzal z armaty :) A4 i tasma klejaca sprawdzi sie tu wystarczajaca :)

Marek S - poszedl priv, czekam na odpowiedz lub info tutaj ze nie doszlo

Reply to
AlexY

czy ktos kto juz to sklejal probowal zamiast balsy dac depron? da sie tym latac czy bedzie za wiotkie?

Reply to
AlexY

AlexY pisze:

A może być ten od Tima Harta? Sprawdzone, popularne...

Do wyboru wersje 23" 30" i 40" rozpiętości, plany w dużym formacie i tiled letter i A4. Polecam.

Mumin

Reply to
Michał Mierzwa

Użytkownik Michał Mierzwa napisał:

widzialem, niestety perfidny sylwetkowiec, a ja uparlem sie na pelniejszy kadlub coby wyposazenie schowac, dodatkowy plus to spore wzmocnienie konstrukcji

tak czy siak udalo mi sie wydrukowac plan do którego link podalem na poczatku watku i lada dzien zaczynam klejenie (jutro?) :)

Reply to
AlexY