ultimate w pdf tiled poszukuje

Zachcialo mi sie prostego depronowego dwuplata, znalazlem jak w temacie
ale od niemal tygodnia kombinuje jak przerobic

na wersje tiled , powiekszanie na ksero jakos mi nie podchodzi bo to
niedokladne i z pogorszeniem jakosci. A moze u kogos sie zawieruszyla
kopia przerobionego pliku (w 2003 na jakims forum bylo ale po
przeniesieniu do archiwum wycielo zalaczniki z serwera). W miedzyczasie
walczylem z wersjami dxf i dwg ale i tu poleglem bo albo program w
wersji demo nie drukuje albo nie potrafi podzielic na kartki
help :(
Reply to
AlexY
Witam to co mam pos³a³em na priv . Jak masz jaki¶ filtr to napisz na mój priv to jeszcze raz wy¶le Marek S
Reply to
Marek S
ja się już dawno przekonałem do ploterowni - no, ale ja mam blisko ze trzy :-), nie wiem jak u ciebie. Żadnego sklejania , żadnych kłopotów
Reply to
MAc
Witam nie wysz³o cos nie tak z adresem . wiec jak chcesz do sklejania to napisz na pirv Marek S
Reply to
Marek S
Witam plany dwupłatów w PDF. podzielone do wydruku na kartkach a4: "Ultimate" wedle życzenia ;)
"Vertigo" Perfekcyjnie opracowany plan :
"34MK2.1" Plan:
opis konstrukcji :
zapraszam też do działu "Małe jest piękne" na forum "Wirtualna Modelarnia" traktującego głównie o "deprolotach"
pozdrawiam Mariusz
Reply to
Mariusz
Użytkownik Mariusz napisał: [..]
chyba o to mi chodzilo, po wydrukowaniu sie okaze, potrzebuje wersji o rozpietasci cos okolo 60cm, ta chyba bedzie ciut wieksza, wyjdzie w praniu
zal by mi bylo cos takiego rozbic :) a jest to nieuniknione w moim wykonaniu
to wlasnie ten model i filmik z latania na hali dworca spowodowal obecna chorobe :) szukalem jego planow ale widze ze nie dosc skutecznie, zabraklo konkretnej nazwy modelu [...]
dzieki wszystkim za pomoc
ploter moze w okolicy by sie i znalazl ale do wyciecia kawalka depronu to strzal z armaty :) A4 i tasma klejaca sprawdzi sie tu wystarczajaca :)
Marek S - poszedl priv, czekam na odpowiedz lub info tutaj ze nie doszlo
Reply to
AlexY
czy ktos kto juz to sklejal probowal zamiast balsy dac depron? da sie tym latac czy bedzie za wiotkie?
Reply to
AlexY
AlexY pisze:
A może być ten od Tima Harta? Sprawdzone, popularne...
Do wyboru wersje 23" 30" i 40" rozpiętości, plany w dużym formacie i tiled letter i A4. Polecam.
Mumin
Reply to
Michał Mierzwa
Użytkownik Michał Mierzwa napisał:
widzialem, niestety perfidny sylwetkowiec, a ja uparlem sie na pelniejszy kadlub coby wyposazenie schowac, dodatkowy plus to spore wzmocnienie konstrukcji
tak czy siak udalo mi sie wydrukowac plan do którego link podalem na poczatku watku i lada dzien zaczynam klejenie (jutro?) :)
Reply to
AlexY