Poszukuje gotowego mechanizmu - jak od glowicy w stacjach dyskow

Poszukuje gotowego mechanizmu:
silnika krokowego ze slimakiem poruszajacym suwakiem na jakims walku
Ma to byc cos jak mechanizm sterowania glowicy w stacjach dyskow - tam
glowica przesuwana jest na 2 walkach - jednak zakes przesuwu nie ten.
Ja potrebuje przesuwac coz z polozenia startowego o 10 dajel.
Widzial ktos cos takiego (gotowy mechanizm) do kupienia?
Reply to
slimak
Użytkownik slimak napisał:
10 czego??
stacje 5,25 maja wiekszy zakres, ale mechanizm tez jest wiekszy
Reply to
AlexY
Użytkownik slimak napisał:
gotowca nie znam ale rozpatrzylbym zastosowanie mechanizmu z cdromu i zamiane oski i prowadnic na odpowiedniej dlugosci, pret nagwintowany fi 4 jest do dostania
Reply to
AlexY
U¿ytkownik "AlexY" <alexy@irc.-cut_this-.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ddg653$i7v$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Nie wiem o co dok³adnie chodzi, ale skanery i drukarki te¿ maj± prowadnice.
Mat
Reply to
Lares
Tak. Na pasku zebatym ale nie na slimaku.
U¿ytkownik "Lares" snipped-for-privacy@pnet.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:ddo2r6$lgb$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Reply to
Grzesiek