zalany silnik

Witam
mam problem nastepujacy
strasznie ciezko chodzi mi szarpanka wiec wnioskuje ze jest to spowodowane
zalanym silnikiem, w zasadzie to nie tylko wnioskuje ale jestem pewien
poniewaz po odkreceniu swiecy silnik chodzi normlanie,
i teraz mam pytanie co w takiej sytuacji zrobic?
odkrecam swiece, obracam silnik, ciagne za szarpanke i wylatuje mi wszystko
co ma wyleciec a po przykreceniu swiecy dalej strasznie ciezko chodzi
szarpanka
musialem chyba z dwie godziny wysysac after run oil ktory sie przykleil do
powierzchni tloka zeby moc w ogole bez uzycia duzej sily pociagnac za
szarpanke, a wlalem go naprawde bardzo malo
co sie robi w takich sytuacjach?
czy takie cos jest w ogole normalne?
pozdrawiam
Krzysztof
Reply to
Krzysztof
U¿ytkownik "Lukasz" snipped-for-privacy@bla.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:dkfvkl$dpk$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
nie mam nic na wlocie powietrza, sciagam nawet filtr powietrza w tym momencie i dalej nic, nie wiem co sie dzieje i dlaczego po uzyciu After Run Oil strasznie trudno chodzi szarpanka, nawet jak wleje naprawde malo tego oleju.
Krzysztof
Reply to
Krzysztof