zamówie pływający model RC do celow wędkarskich

Witam jak w temacie, chodzi o model umozliwiajacy jednorazowo wywoz do 5- 8 kg zanety , zasieg do 350 m, prosty, lekki , najchętniej składany bądź pneumatycznty

Reply to
piotr

Witam,

Proponuje zamiast łodzi , samolot. Taka makietka An -2. Start z pomostu. Potem zakret "mało-ostry" i zrzut fastfoodu do wody ... :))))

Reply to
Tomek

Myślałem o sterowcu, ale problem z rozmiarami :)

Reply to
piotr

Witam, Ciężar dość znaczny. Nie wydaje mi się, iż w prosty sposób coś takiego zdobędziesz. Może coś mniejszego?, kilka kursów i wyjdzie na to samo. Niech wypowiedzą się wodniacy;-).

Pozdrawiam, Darek

Reply to
DAREKRC

Aprzepraszam, zrobienie z kilku butelek w takim ukladzie:

| || | | || | | || | | || | | || | | || | | || | | || | | || | | || | | || | | || | __ __ __ __ | || | | || | | || | | || | | || | | || | | || | | || | | || | | || | | || | | || | | || | | || |

8x2litry = 16 kg Polacznie tego jakimis dwoma aluminiowymi belkami i zrobienie elementy uwalniajacego zanete po porstu na plaszczyznie spod ktorej bedzie wyciagany bolec przy pomocy serwa... czyli potrzebujemy: I wszysko zrobione na napedzie pchajacym/ciagnacym jak w poduszkowcu. 8 butelek po 2 litry 3 serwa akumulator silnik + reg. mechaniczny smiglo Aparatura 3 kanalowa profile aluminiowe kawalek blachy do zrzucania zanety (aluminiowej, bo nie koroduje i tonie) jakies kawalki zawiasow... i pare detali ;-)

PS. jesli ktos potrzebuje butelki, to mam ok 1300 szt. potrzebuje jeszcze ok

700, w przyszlym roku splywam na tratwie z Mazur do W-wy ;-)

Pozdrawiam jasiek

Reply to
yahu

Jakto pod prad?? No chyba ze w tych butelkach stale paliwo rakietowe :)

Pozdr Mach

Reply to

Oj atlas geograficzny potrzebny :-))

hehe :-)

Pozdrawiam serdecznie Jasiek

Reply to
yahu

Witam Żarty żartami ale jeszcze w zeszłym roku robiliśmy łódki z zestawów academy "atlas" ładna łódka z mini pokładem w poziomie wody z tyłu, przy ostrym nawrocie zanęta spadała do wody. Nie ma mowy o kilogramach ale o setkach gramów łódka służyła do pracy na łowisku a po południu dzieci bawiły się modelem rc. W tym roku ani jednej, znajomi wędkarze się wyczerpali lub rozwiązanie nie najlepsze. pzdr M.Z.

Reply to
chematic7