Latest threads in RC and scale modeling (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Interface USB do Reflex Xtr
Sprzedam interface do Reflex Xtr pod USB !!! .Kontak 503 163 559 lub TANIO !!!

[SPAM] Sprzedam Hitec Eclipse 7 - zestawik
Przepraszam za spam, ale moze komus sie przyda. Mam do zaoferowania aparature Hitec Eclipse 7 z synteza i dwoma odbiornikami. Malo uzywana w dobrym stanie, nie nosi sladów uzywania. Jak sie...

Plany modelu YAK 54 - gdzie, skąd ?
Witam! Szukaliśmy w Internecie planów samolotu YAK 54, niestety bez skutku ... ;-(( Może któryś z kolegów ma plany modelarskie tego samolotu ? Ew. wie gdzie można takie plany dostać, kupić,...
4
4

Zmiana zainteresowań
Tak mnie dopadło ,że muszę zainteresować się modelami kołowymi RC a właściwie tylko jednym ich elementem .Dokładnie chodzi mi o amortyzatory ale takie mocniejsze. Może jakiś sklep z...
3
3

Pytanie
Dzien dobry wszystkim :-) Przepraszam, ze moze ja tu z glupim pytaniem, ale szukam jakies grupy poswieconej modelarstwu lotniczemu, ale plasticzanemu ;-) Czy ktos zna taka? Czy tutaj sa moze tacy, co...
2
2

Plany Modelarskie
W styczniowym numerze Modelarza jest opis budowy ³odzi klasy Offshore, ale plany przynajmniej dla mnie nie sa czytelne. Mo¿e kto¶ wie gdzie mo¿na znale¼æ plany takiej ³odzi, ale trochê...
1
1

zegarki ----------- Hachette
1. co powiedziecie o kolekcji zegarkow od Hachette ?? czy warto to kupic ?? czy te zegarki tez beda do skladania ??? 2. pisze tiutaj bo google zwrocilo wyniki ze tu juz macie doswiadczenie z...

zakupy na firme, co na to US .
Witam ! Mam zamiar kupić nowy nadajnik i parę drobiazgów. Posiadam firmę jako lokalny ISP, jak i usługi informatyczne. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zmianą mojego sprzętu...
11
11

wycinanie ze styropianu
Witam kto z okolic Katowic wycina skrzyd³a ze styropianu ? mo¿e kto¶ ma ochotê taki model zrobiæ ? ostatnio mi siê nic nie chce :) Marek S

Firma Svenson ?
Witam Mam pytanie o firmę Svenson, producenta zestawów. Szukałem w sieci ale nic, poza jednym czy dwoma zestawami w "szopach". Czy firma jeszcze istnieje, czy Svenson to może tylko nazwa handlowa...
7
7

RC kleje poliuretanowe
Witam Już wielokrotnie w opisach budowy modeli z depronu napotkałem poradę aby używać do ich klejenia kleju poliuretanowego. Po wrzuceniu hasła do Googli pokazują się tysiące sklepów i...
8
8

Do budujących duże tartaki
Hej Jako, że chcę wyjść poza kupowanie kit'ów, rozważam budowę z planów. Pytanie brzmi: gdzie kupujecie listwy (sosna i balsa) dłuższe jak 1m? Wystarczą mi długości ok. 1.5m Zaznaczam,...
5
5

Zdalne sterowanie R/C 27,145 MHz - zakłócenia
Witam. Moje doświadczenia z elektroniką są takie, że mam lutownicę, miernik analogowy i potrafię przelutować mechanicznie uszkodzone elementy :-). Mam problem ze zdalnym sterowaniem zabawki....
8
8

jakie serva standard
Do jakiej sily klsyfikuje sie serwa standard? Czy sa to serwa o sile ok 3,2 kg? PiotrekS
1
1

dyskusja o Komisji Modelarskiej cd.
Witam, Mam bardzo dobre wie¶ci. Swój przyjazd na wybory nowej Komisji Modelarskiej AP zapowiadaj± koledzy z aeroklubów: kujawskiego, toruñskiego i gliwickiego, a z warszawskiego bêdzie na pewno...
5
5