[GWW][CROSSPOST] Termometr kuchenny

Widziałem kiedyś takie ustrojstwo w TV: sonda (termopara?), którą można wetknąć do garnka, ale też w ciasto, lub mięso, na kabelku, z wyświetlaczem elektronicznym.
Sprzedają coś takiego gdzieś w Warszawie?
mjk
W dniu 2012-06-25 09:44, Slawek Kotynski pisze:

A spytaj w sklepie winiarskim. Przy teatrze Powszechnym jest takowy.
--
http://5.asset.soup.io/asset/2884/4533_7b77.gif

W Lidlu widziałem niedawno, bez kabelka ale "sztywny", więcej nie patrzyłem.
--
Alf/red/

W dniu 2012-06-25 09:44, Slawek Kotynski pisze:

Witam
Ikea Janki http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/20103016 /
tylko musisz im podać numer bo normalnie mówią że można kupić tylko z piekarnikiem.
Pozdrawiam Piotr