journal of applied mechanics

Czesc!!!
Poszukuje 19 numeru Journal of applied mechanics (1962) a konkretnie jednego
artykulu autorstwa panow I. Tadjbakhsh & J.B. Keller "Strongest column and
isoperimetric inequalities for eigenvalues". Jesli ktos ma go w wersji
elektronicznej to prosil bym na prv. Bardzo go potrzebuje a biblioteki PK i
AGH go nie maja, w sieci tez go nie moge znalezc.
Z gory dzieki.
Pozdr Marcin
Reply to
Marcin
U¿ytkownik "Marcin" snipped-for-privacy@op.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:d459jl$euj$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Sorki 29 numeru :/
Reply to
Marcin
Journal of Applied Mechanics and Technical Physics. - to jest to samo?? jesli tak to moze na PW z domowego kompa nie mam pelnego dostepu i nie moge sprawdzic dokladnie, wiec narazie nic nie obiecuje
Reply to
accab
Nie jestem pewien :/ ale calkiem mozliwe.
Reply to
Marcin