Obliczanie oporów przepływu gazu (spalin)..

.....przez kanały dolotowe, wymiennik ciełpa w nagrzewnicy powietrza zasilanej palnikiem gazowym.

Witam, jeżeli możecie, poradzcie mi gdzie mam szukać informacji jak to liczyć, jak podejść do problemu przepływu powietrza i oporów z jakimi od się odbywa. Może poleciciel mi skrypt, podręcznik lub inne źródło wiedzy. Pozdrawiam Piotr

Reply to
MO