perlatory do wody

witam interesuja mnie perlatory (nie wiem ale chyba jakos tak sie to nazywa) mam pytanie czy ktos z was to stosowal ?? jest kilka stron zwiazanych z tematem ale nie chce tu ich podawac by robik krypto reklame prosze o jakies opinie pozdrawiam

Reply to
miki

no to to wiem ale teraz w sprzedazy są perlatory o okreslonym przepływie l/m (mozna ograniczyc przepływ do 3 l/m) i w ten sposob jest generowana oszczednosc wody (podobno) zastanwiam sie jaka jest ta oszczednosc i jak to dzialal z piecykiem gazowym

moze ktos wie jaki jest minimalny przepływ wody przez piecyk typu termet junkers etc. aby mogl normalnie pracowac??

pozdrawiam

Jarek P. napisał(a):

Reply to
miki