[raczej NTG ale ..:)] zdjecia robicie ...:)

mam pytanie .. wlasnie ogladam aparat hp photosmart 320 i mam mozliwosc go kupienia chyba ok 400 zl(wyglada ok ma chyba wszystko z calym pudeleczkiem)

i z racji ze aparaty cyfrowe znalazly zastosowanie w modelarstwie :) ..pytam szanownych kolegow o zdanie

czy ktos moze go mial albo cos slyszal o nim ...chodzi mi o opinie ..czy jest dobry ..czy warto itp sprawy nie chodzi tylko o to czy w modelarstwie:) ale jak ktos ma opinie to chetnie zobacze z gory dzieki pozdr ObCy

Reply to
ObCy

Co prawda malkontenci zaraz mi to wytkna, zapisza w swoich notesach, zeby straszyc tymi zapiskami prawnuki, ale zrobie to.

*Wynocha* na *bocznice*!!!!!!!!!

A teraz zeby nie bylo:

  1. O aparatach cyfrowych watki pojawiaja sie przynajmniej raz na tydzien.
  2. Jak wskazuje praktyka - proponje pl.rec.foto.cyfrowa - aparaty HP nadaja sie tylko do wyjecia z pudelka i walniecia do kosza. Bez wzgledu na to, czy ktos go juz kupil i uzywa z powodzeniem (na razie).
  3. Serwis to makabra. Zreszta, dobre serwisy w naszym pieeeknym kraju to kuriozum.
  4. Wiem, ze markowe aparaty (to znaczy produkty firm, ktore przede wszystkim robia optyke i aparaty foto) kosztuja ciut wiecej, ale jakos i obsluga jest nieporownywalna.
  5. Ostatnio rynek podbija rodzina Canona A60/70, a pewnie niedlugo A80. - to taka mala wskazowka:) Pzdr, Pavvel
Reply to
Pavvel

Witaj ObCy,

W Twoim liście datowanym 14 października 2003 (22:26:09) można przeczytać:

O> mam pytanie .. O> wlasnie ogladam aparat hp photosmart 320 i mam mozliwosc go kupienia chyba O> ok 400 zl(wyglada ok ma chyba wszystko z calym pudeleczkiem)

O> i z racji ze aparaty cyfrowe znalazly zastosowanie w modelarstwie :) ..pytam O> szanownych kolegow o zdanie

O> czy ktos moze go mial albo cos slyszal o nim ...chodzi mi o opinie ..czy O> jest dobry ..czy warto itp sprawy O> nie chodzi tylko o to czy w modelarstwie:) ale jak ktos ma opinie to chetnie O> zobacze O> z gory dzieki O> pozdr O> ObCy

Mam, używam, ogólnie jestem zadowolony. Do modelarstwa przydatność taka sobie - minimalna odległość 1 m :-( Zdjęcia możesz zobaczyć na mojej stronie

Reply to
Teos

Witaj ObCy,

W Twoim liście datowanym 15 października 2003 (15:07:43) można przeczytać:

O> Użytkownik "Teos" <t snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości > Mam, O> używam, ogólnie jestem zadowolony.

O> a czy zwykle paluszki mozna uzyc gdy bateria siadzie?? O> czy szybko zrzera?? O> bo ladowarki nie wzialem....;( O> pozdr O> ObCy

Ja mam ten aparat od roku i tyle mam 2 zestawy tzw. Ecocelli czyli akumulatorów alkaliczno manganowych 1,5V. Niestety wygląda na to że już się "skończyły" :-( Będę musiał kupić nowe. 1 szt ok.8-10 zł. Potrzebna do tego jest specjalna ładowarka (mam ją - kosztowała ok 50zł), właśnie się zastanawiam czy jednak nie przejść na NiCd ? Sam nie wiem...

Reply to
Teos