Pompa do cieczy

Witam,
poszukuje pompy do cieczy o nastepujacych parametrach i wlasciwosciach:
- najlepiej membranowa, w kazdym razie nie moze wprowadzac ZADNYCH
zanieczyszczen do przepompowywanej cieczy
- przepompowuje ciecze czyste i maloagresywne (najgorzy wariant - cieply
alkohol
etylowy, 90%)
- moc do 50 W
- wydajnosc regulowana, ale wystarczy kilka litrow na godzine
- cisnienie do 2 atmosfer
jezeli ktoz zna cos takiego, to bardzo bym poprosil o namiar.
Jezeli ktos ma na mysli jakas pompke akwariowa, to poprosze o nazwe/typ,
zebym wiedzial, za czym googlowac.
Reply to
pluton
pluton pisze:
Przejdź się może do sklepu z częściami AGD, sporo pompek jest w ekspresach do kawy, odkurzaczach piorących itd. Coś mi się po głowie kołacze nazwa Ulka.
Reply to
PeJot
pluton snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał(a):
Może będą pasowały pompy dozujące?
Pozdrawiam WM
Reply to
WM
W dniu 2009-12-22 17:48, pluton pisze:
Perystaltyczne lub jelitowe, różnie je nazywają, możesz kupić sobie coś takiego:
zrobić coś podobnego, tutaj mogę pomóc mam kilka opracowań ale trochę większych.
_________
U¿ytkownik "pluton" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:hgqt58$fj9$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
Wstydzi³ by¶ siê... :-) Takie co¶ mo¿na samemu zrobiæ na miêkkim wê¿u...
Pozdrowienia. Krzystzof z Tychów.
Reply to
Krzysztof Tabaczyński
oops, mialo isc na groope, sorka.
Kiedy ja mam twardego weza :)
Ulka - super sprawa, 70 pln za pompke to mi pasuje. pompy dozujace - chyba za duzy format jak na mnie perystaltyczne - nie wycisne 1-2 atm na tym
dzieki wszystkim za podpowiedzi.
Reply to
pluton
pluton pisze: <...>
<...>
<...>
no nieźle...:) Wszystko się w tej ziemiance mieści? Pozdrawiam Rafał
Reply to
Rafał
W dniu 2009-12-22 22:49, pluton pisze:
Ale w tych pompkach są stalowe elementy mające kontakt z pompowanym czynnikiem więc do C2H5OH i to ciepłego niezbyt się nadają.
Reply to
_________
Kilka litrow sie nie zmiesci ? Ostatnio nabyte 2 beczki z nierdzewki po 200 litrow ustawilem w kacie i nie ma problema.
Reply to
pluton
pluton pisze:
A pożądane ciśnienie da ( przynajmniej na papierze ) ?
Właśnie chciałem Ci to zaproponować, ale przypomniałem sobie o ciśnieniu.
BTW: u mnie Ulka wypompowuje kondensat z komina. Niewiele tego jest, i chyba niezbyt agresywne bo pompka żyje już 5, czy 6 rok, a bałem się że zgnije sprężyna w środku.
Reply to
PeJot
pluton pisze:
A puściłbyś toto jakimś rurociągiem, każdy kto by chciał, wkłułby się i wszyscy byliby szczęśliwi :>
Reply to
PeJot
No wlasnie nie moge sie doszukac specyfikacji porzadnej, ale z roznych fragmencikow skumalem, ze cisnienie to kilka atmosfer.
Reply to
pluton
Agent 0700 pisze:
Zaraz tam pasożyty... A kto jak nie misc.inżynieria wspomagała projektowanie ziemianki ?
Reply to
PeJot
A kto jak nie misc.in¿ynieria wspomaga³a
Jak siê nudzi w pracy to siê swoje 0,03 z³ dok³ada do ka¿dej dyskusji :-)
Pozdrawiam
Jacek
Reply to
Agent 0700
No tak, a ja nie skojarzylem :-)
Co to ma byc - podajnik zacieru do kociolka ? Czy filtrowanie ?
J.F.