preta ciecie-giecie

witam,
moze mi ktos szybsiutko podpowiedziec, jak idealnie prostopadle uciac
pret z fi20, ze stali gladkiej ?
nie mam takiej pily jak maja np. na skladach budowlanych.
wszystko co mam to brzeszczot, imadlo, k±tówka
( no i imadlo).
A ciecie naprawde musi byc idealnie prostopadle.
Czy jest jakas sztuczka ?
pozdrawiam
pluton
Reply to
pluton
Loading thread data ...
to juz lepiej pojde do slusarza (20 zl). Rzecz w tym, ze jutro sobota i chcialem sie pobawic polerk± i spawark± ...
A w sobote jak zwykle - kazdy ma robote w ... :)
BTW. gdzie w wawie te lasery ?
pozdrawiam pluton
Reply to
pluton
Sluzarz wiem gdzie jest, a lasery nie :)
Chyba jak zwykle skonczy sie na brzesczczocie.
dzieki
pozdrawiam pluton
Reply to
pluton
U¿ytkownik "pluton" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:fp48lo$52o$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Z jak± tolerancj± to ma byæ wykonane?
Reply to
Robert Tomasik
Robie konstrukcje pod zawiasy drzwi do ziemianki. Kawalek o ktory chodzi to plaskownik osemka, do ktorego musze przystawac prostopadle bolec fi20 o dlugosci ok. 50-60 mm.
W plaskowniku zrobilem otwor fi10 i chcialem podspawac ten bolec 'od dolu', teraz ale widze, ze lepszym pomyslem bedzie nawiercenie fi20, wsadzenie tego bolca na 3/4 glebokosci otworu i zalanie tego elektrod±.
Bedzie i wieksza dokladnosc i lepsze spawanie.
A moze ktos wie, czy wiercenie fi20 w plaskowniku 8 mm jest na tyle popularne, ze nie bede mial klopotow ze znalezieniem jakiegos warsztaciku slusarskiego (Wawa), ktory mi to zrobi ?
pozdrawiam pluton
Reply to
pluton
Adajesz jakies dziwne pytania .. to po co obcinac pret "idealnie prostopadle" ?
tu o wytrzymalosc chodzi, fi 10 to imho za malo. zrob dziure fi18, zatocz pret, chyba nawet moze wystawac i wtedy spawaj. A w ogole to przejedz sie do jakiegos sklepu "GS", zaopatrzenia rolnictwa, "zelaznego" - takie zawiasy na drzwi od stodoly sa gotowe.
J.
Reply to
J.F.
Zeby mogl robic jako bolez zawiasowy, i zeby skrzydlo drzwi stalo pionowo ?
Nie dam rady porzadnie zatoczyc, Wole wywiercic fi 20 i wstawic pret do srodka.
To niestety maja byc drzwi do ziemianki a nie do stodoly :) Gotowe zawiasy niestety mnie nie urzadzaja.
dzieki pozdrawiam pluton
Reply to
pluton
Bo, dlaczego, ponieważ? W każdym sklepie metalowym można takie zawiasy kupić. Z tego co widziałem, są wykonane przyzwoicie.
zyga
Reply to
Zygmunt M. Zarzecki
jest mi potrzebne takie cus:
I O I I + -------O- /
O to bolce, I oraz - to plaskownik, /
to dodatkowe zakotwienie (5 cm malutkiego plaskowniczka). + to punkt spawania wszsytkiego.
Jedna sztuka czegos takiego kosztowala mnie pewnie z 5 pln (no, moze 6).
Gotowy zawias to minimum 20 i nie spelnia moich wymagan.
pozdrawiam pluton
Reply to
pluton

Site Timeline

PolyTech Forum website is not affiliated with any of the manufacturers or service providers discussed here. All logos and trade names are the property of their respective owners.