profil 5 x 5 x 60 x 0,5mm

Witajcie!
Poszukuję wytwórcy profili metalowych bądź z tworzywa. Potrzebuję ca. 3000
odcinków profilu o przekroju kwadratu o wymiarach 5x5x60 mm, ze ścianką
grubości 0,5mm. Wiem, że to ciężka sprawa, dlatego zwracam się do Was.
Oczywiście wszelkie inne pomysły na obudowę ustrojstwa 4x4x40 pozwalającej
wkliknąć całość w uchwyt 5x5 (lub nieco większy, gdzieś do 5x10) mile widziane.
Z góry dziękuję,
TomaszPe
Reply to
Tomasz Piasecki
gotowe takie malenstwo .. to chyba tylko w zapalniczkach widzialem. Ale moze to juz oplaca sie zainwestowac w dysze do ekstrudera ?
Ewentualnie - byly takie cienkoscienne rurki na wklady do dlugopisow - moze to da sie ukwadracic w jakiejs walcarce czy przeciagarce?
O wiem - koszulka termokurczliwa kurczona na wzorcu
A moze po prosu zalewac ustrojstwo w formie ?
J.F.