pikietaż drogi krajowej

Cześć. Czy ktoś mógł by mi pomóc i powiedzieć, skąd wziąć pikietaż DK8? Do uzgodnienia z gddkia potrzebuje go nanieść na projekt sieci. Konkretne chodzi o odcinkek w Magnicach (pod Wrocławiem). Rozumiem, że jak się udam do oddziału gddkia to mi pokażą jakąś mapkę, ale może coś w necie leży.

Reply to
Lagod

Program do nawigacji "automapa" na to wbudowane

Pozdro

Maseł

Reply to
Maseł

W dniu 2010-05-14 00:16, Maseł pisze:

Chcesz powiedzieć, że ja to mam w dżipiesie? Wyjdę na dwór i sprawdzę-dzięki.

Reply to
Lagod

My dzwonimy do nich bezpośrenio.

Robert

Reply to
Sir_Robak

Nie musisz wychodzic (zwlaszcza, ze pada deszcz - przynajmniej tu gdzie jestem) pikietaz pokazuje sie (o ile jest wlaczony) nawet jak przegladasz mape offline...

Pozdro

Maseł

Reply to
Maseł

Owszem, leje, jak wszędzie. Nie widzę ich. Rzeczywiście przypominam sobie, że widze je jak jadę autem, ale przy wyłączonym dżipsie nie pokazuje ich na mapie. Trybu demo nie mogę włączyć, wywala jakiś błąd, że nie może zapisać trasy.

Reply to
Lagod

Oczywiście po pewnym zaznajomieniu się z danymi osobami na szkoleniach np. ;)

Robak

Reply to
Sir_Robak