skąd małe frezy?

Witam,

Kto mi pomoże znaleźć frez trzpieniowy do rowków o średnicy =<9mm i grubości =<1.5mm ? Żeby wiadomo było o co chodzi:

góry dzięki

Konrad

Reply to
KA

Nie szukaj - Zadwoń do nich to Ći wykonają taki jaki chesz ( ale to będzie troche drożej )

Albo kup tak koło 4 szt frezów z dolfamexu które spełniają jedno kryterium i daj do szlifierza to Ći zrobi takie jakie chesz, narzędzia z HSS latwo i tanio Ći wyszlifuje. Jak masz tego naprawde dużo do zrobienia to zadzwoń do Urpolu to Ći zrobią z Weglika ( bardzo drogie ale niesamowicie wydajne ).

Pozdrawiam

Reply to
Marek

Dolfamex takie robi, konkretnie 7.5x1.5, więc wystarczy zeszlifować grubość wieńca i by był OK. Niestety, wyszły, a nowe będą za 4 tygodnie.

Chyba nie chcesz powiedzieć że łatwo i tanio mogę zeszlifować np frez fi 15 na fi 8.5?

Mi jest potrzebna jedna sztuka, na półce, bo nie mogę czekać. Materiał bez większego znaczenia.

Konrad

Reply to
KA

<ciach>

Dokładnie to chce powiedzieć. Szlifowanie na wymiar narzędzi z HSS jest bardzo tanie. Nie pamiętam jakie to były kwoty ale nie więcej niz 60 zł za szt za dwie pewnie by Ći to zrobił za 50 zł od szt.

Reply to
Marek

No - jak zeszlifujesz frez fi 15 do fi 8.5, to moze gladki walek zostac :-)

Poza tym trzeba jeszcze fachowca narzedziowca z maszyna zeby to zrobil dobrze ... i czy nie powinien potem np naweglic/azotowac ?