Re: Klej polipropylen-PCV

Akurat Distal nie klei żadnego z tych tworzyw. Strzelaj dalej.
Nie klei też aluminium, co mi nie przeszkodziło
załatać nim dziury w misce olejowej w samochodzie,
wspomagając się nieco siateczką do tynkowania
styropianu. Samochód przejechał już tak 50 kkm,
a dziura była solidna.
Distal nie klei też rur pcv i pe, tylko chyba te rury
o tym nie wiedzą bo reperowałem drobne sprawy
i jakoś udało się.
Ale teoretyzujmy dalej :]
Pzdr.
L.
Reply to
Lisciasty
dlaczegóżby nie? Klei, bez dobrego przygotowania powierzchni niezbyt mocno, ale zawsze. W ogóle żywice epoksydowe są bardzo często stosowane do klejenia metali, głównie stali, ale nie tylko.
jakbyś zastosował tkaninę szklaną, to byłby już pełen luksus...
j.w.
PCV epoksyd klei nieźle, z PE mogą być problemy. Tym niemniej właściwie każdy materiał (nawet teflon, jeśli jest uczciwie zmatowiony) można zlepić dowolną gęstą i lepką paćką na zasadzie klajstru. Trzymać to będzie tak sobie, ale niewielkie obciążenia jakoś przez chwilę przeniesie. Czasem bardzo krótką chwilę :-P
hmmm... praktyczne doświadczenia na ogół okazują się zgodne z teorią, a jeśli nie, trzeba zmienić teorię. Ale poleganie na niezgodnych z teorią wnioskach z doświadczeń bardzo często może się źle skończyć :-P
Reply to
jakub tarczewski