Re: Kopu?y geodezyjne w Polsce? Najlepiej ma?e?

Dnia Sat, 21 Jun 2008 06:52:41 -0700, slawek9000 napisał(a):

> [...]

ja??? o nic, to Ty wyjechałeś z pomysłem że zrewolucjonizujesz światowe budownictwo kopułami geodezyjnymi (nazwa tak a propos błędna, powinno być zdaje się słowo geodetyczne- podobnie jak konstrukcja kadłuba bombowca Avro Wellington), a na wszelkie próby krytyki reagujesz jak sejsmograf. życzę powodzenia, będzie bardzo potrzebne.

Reply to
slawek9000

Dnia 2008-06-21 20:30, Użytkownik snipped-for-privacy@gmail.com napisał:

Vickers Wellington, tak w kwestii formalnej.

Reply to
Michał Grodecki