Silniki Hacker w Polsce

Czesc,
Czy ktos sprzedaje silniki elektryczne Hackera w Polsce?
Wciaz szukam napedu do makiety ASW28 3.4m (waga pustego rapltem 2kg). AXI i
Megi juz przeanalizowalem. Jakie jeszcze marki sa mozliwe w takim modelu (Phasora tez liczylem).
Pozdrawiam, Marcin
goflying napisał(a):

Modele Hackera miał kiedyś Leszek Jura z www.modelpartner.ig.pl zapytaj go o silniki.
--
pozdrówka

mRqS
-=RC Latające=-
OK, dzieki.
Marcin

Użytkownik "goflying" ..

Hacker silniki i Hacker modele to chyba nieco inne firmy - Leszek ma chyba tylko modele. Ja kupowałem silniki H. w aircraft-world z przesyłką z Japonii i cłem wychodziło taniej niż z Niemiec (i tak drogo, bo tanie te zabawki nie są :).
http://www.aircraft-world.com /
POzdrawiam,
Kaper www.depron.prv.pl