Silniki Hextronic w kraju?

Nie widze w sklepach, chyba ze google nie znajduje... Czy ktos sprzedaje te silniki w kraju? Konkretnie zainteresowal mnie ten silnik:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct 69
Myslalem o TowerPro 2410-09, ale zainteresowal mnie ten hextronic - jest o 40g lzejszy, co ma spore znaczenie, a zakres ciagu jest nawet ciekawszy dla mnie. Chetnie bym go przetestowal...

bywały na Allegro:
http://www.allegro.pl/item802222754_silnik_trojfazowy_hxm2730_1500.html
ale skoro silniki i profile węglowe masz w Hobbycity, to czemu nie zrobisz zakupów tam ?
PMK