Balon w lipolu - latac, nie latac

Czesc,
W pakiecie Fullymaxa, ktory nie byl uzywany powyzej nominalnych parametrow (latalem na nim ok 20-30 razy) zauwazylem, ze koszulka termokurczliwa
utworzyla delikatną poduszkę (3-4mm grubosci). Rozcialem koszulke, zeby zobaczyc, czy to koszulka sie zdeformowala od temperatury, ale to jednak pakiet - jest w nim jakis gaz. Pakiet ma parametry uzytkowe OK (pojemnosc i prad).
Prosze o infromacje, czy powinienem go skreslic, czy moge nadal uzywac?
Pozdrawiam, Marcin
Witam mnie pomimo straszenia żadna nie strzeliła w pewnym momencie prąd spada tak ze regler odcina i już do kosza :) Jakimi elektrowniami latasz ( ile A ) Marek S
Akurat ten akumulator chodzil dosc uniwersalnie - od 7-8A w malym szybowczyku do 23-26A w Brio 10 (e-flite). Teoretyczna wydajnosc tego pakietu to 1700x20C4A, ale raz pozyczylem go kumplowi do EasyStara z 400 bezposrednio i nie wiem czy tam sie nie przygrzal (styropian na wcisk).
Pozdrawiam, Marcin