Gdzie latac ? -prawy brzeg

Witam Mam pytanie: gdzie latac na prawym brzegu Wisly (Warszawa), oczywiscie Marki w dalszym ciagu odwiedzam, ale tylko elektrykiem, (kiedys latalem Primą, ale bez podwozia), a moj CAP czeka na porzadny pas startowy-tylko gdzie ? Chrcynno, Falenty, Pruszków - za daleko, ode mnie ok. 20-30 km w jedna strone, Bemowo niedostepne :( , czy ktos ma info nt. kawalka porzadnej, rownej łąki ?? A, moze zebrac sie... i w Markach "wyrownac teren" ? Pozdrawiam Alehar

Alehar

ale to czasami i 2 h

Armand

Reply to
Armand Olejko

witam, ja czasami latam za okuniewem tj. w zagorzu. jest tam dosc duzo otwartej przestrzeni. problem widze teraz na wiosne gdyz rolnicy zaczna wykorzystywac pola. jesli zbierze sie wiekasza liczba chetnych moze bedzie sie mozna dogadac z wlascicielami.

Reply to
Piotr Sadowski

ja takze mam CAP-a, oblatalem go w Falentach, ale to 32km od mojego miejsca zamieszkania (Tarchomin), no i nawierzchnia (nie obraz sie Kojot ;)) taka bardzo idealna nie jest.

O, tu byloby chyba blizej, i przynajmniej dojazd spokojniejszy.. Pozdrawiam. Marek

Reply to
mores3

Witam Serdeczne dzieki za zainteresowanie sie sprawa, jesli chodzi o propozycje to zeczywiscie dla mnie (Targówek) czy kogos z Tarchomina chyba najblizej jest do Zalubic - znam ta miejscowosc, lecz nie wiedzialem, ze i tam mozna polatac :). Istniej jeszcze "Celuloza" - tez nie daleko, na Goclawek mam 8 km i dalej 8 km - nie jest tak zle. Mam prosbe do Maha - napisz na priv ( snipped-for-privacy@wp.pl) moze bys mogl dokladniej okreslic gdzie to jest... Na Bemowo podobno maja wejscie tylko te osoby, ktore sa czlonkami Aeroklubu... W kazdym razie wszystkim jeszcze raz dzieki za zainteresowanie sie tematem. Alehar

Reply to
Alehar

Co to? gdzie to?

Mach