[RC] Dwukołowe podwozie do trenerka

Mój mniejszy trenerek Traper (1.2m, MVVS 2.5ccm) dorobił się podwozia. Zamiast kółka ogonowego na razie dałem płozę z drutu. Czy ktoś ma też tak zrobione? Dzisiaj dwa razy wystartowałem, ale ciężko utrzymać prosty kierunek :(

Ale za to Fantasy już prawie gotowe. Jeszcze tylko półka na serwa i bowdeny i można oblatywać :D

Wrzuciłem fotki na stronę.

Reply to
Piotr Konopka

Postaw model na ziemi na tym podwoziu i popatrz z gory na kola. Maja byc lekko zbiezne. Jesli sa prosto lub co gorsza rozbiezne, to bedziesz mial trudno utrzymac proste kolowanie pozdr Darek_J

Reply to
Darek_J

Witam, wprawdzie to nie bylo do mnie, ale skorzystam z rady. W moim Cap'ie mam wlasnie ustawione minimalnie rozbieznie, i starty wygladaly jakby model byl pijany..;)) Do tej pory latalem elektrykami bez podwozia, a to moja pierwsza spalina, no druga, pierwsze bylo latajace skrzydlo z OS 2,5cm, ale tez start byl z reki. Pozdrawiam. Marek

Reply to
mores3

A bardzo dziękuję - na to nie wpadłem przy najbliższej okazji wypróbuję.

Reply to
Piotr Konopka