Balsa i szlifowanie

Witam dostałem od kolegi model i mam problem tzn. model zrobiony jest jako skorupa z balsy. Niestety powierzchnia balsy jest bardzo nierówna i należało by ja
przeszlofowac i poszpachlowac przed lakierowaniem .( model duży i ciężki rozpiętoœć 1,7m Cap 232 ) - jaka szpachle użyć do wypełnienia ubytków - czy przygotować powierzchnie cellon i japonka ? - jaka kolejnoœć postępowania Marek S

Hej. W takim modelu uybym ju jednak folii zamiast japonki. Szybciej i wygodniej. Co do szpachli - jest taka fajna, lekka o nazwie Modax. Do kupienia m.in. u Radka Oleksego w Ol-Pen Model. wietnie si szlifuje. Natomiast, co do przygotowania samej balsy, to wystarczy przeszlifowa drobnym papierem ciernym. Ew. pooy cieniutk warstw rozcieczonego lakieru i przeszlifowa aby usun wkna. Nic wicej nie musisz robi.
mRqS http://rc.marekszulen.net http://www.rcmodel.pl
Witam -jakiej gradacji papierem szlifować ? -może najpierw przemalować cellonem? -czy do lakieru folia będzie się dobrze lepić? Marek S