Dziwny regulator RIPMAX 30A

NIektˇrzy ju┐ pewnie zauwa┐yli, ┐ŕ ka┐dy temat zaczyna siŕ od dziwny ale jestem pˇki co pocz▒tkuj▒cy i wszystko dla mnie jest narazie
dziwne. Otˇ┐ sprawa dotyczy siŕ "dziwnego" regulatora RIPMAX 30A http://www.ripmax.com/item.asp?itemid=P-XTRA-30 Niedawno jeden z naszych grupowiczˇw (mieczotronix) by│ tak mi│y i naprawi│ mi to cudo, a ┐e przelezalo jakis czas w kartonie to nie pamietam dokladnie jak tego uzwyac i z czym. Dlatego stawiam pare pytan na ktore nie znam odpowiedzi 1. Czy tego regulatora moge uzyc do 2s LiPo???? 2. Po co jest ta zworka w tym regulatorze, bo ja takowej nie mam a regulator dziala (tylko jedna mozliwosc zapiecia tej zworki) - zalozona lub sciagnieta hmmmmmm???? 3. Gdyby sie okazalo ze tylko na NiMH czy ktos nie chce kupic :)??? Z gory dzieki za odpowiedz no a ze dzis dopiero 03.01.2008 WSZYSTKIM SZCZESLIWEGO NOWEGO ROKU!!
Add pictures here
Ôťľ