[RC] Silniki elektryczne - jakie to rozmiary?

Silniki elektryczne ¶lane sa pewn± wielko¶ci± (280, 400, 600 itd.).
Co to za wielko¶æ? Nic mi nie pasuje, ani pr±d (A),ani moc (W).
Czy jest jaka¶ tabela do przeliczania?
Mam np.600 i nie wiem, jakie ma parametry. Wiem tylko, ¿e regulator musi byæ
30A, napiêcie zale¿ne od ustawienia regulatora - u mnie 8.4V.
£ukasz
Reply to
Lukasz Stela
Witam! Moze to Ci cos podpowie
Mariusz.
U¿ytkownik "Lukasz Stela" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:bff06h$sdo$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Reply to
Mariusz
Zapraszam na swoją stronkę do działu >Przydatne materiay< / >Silniki elektryczne< / >Graupner< Może to trochę Ci pomoże
Reply to
Marek C