Re: Kupie szybowiec

powiedział ze dowolny :))
----- Original Message ----- From: "Conti" snipped-for-privacy@konto.pl To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Sunday, July 20, 2003 10:35 PM Subject: Re: Kupie szybowiec
Reply to
Major
ale ...." na wyposazenie standardowe " a to juz nie dowolny :))) , zakres sie zaweza
Reply to
Conti
kazdy "stanadrd" rozumie inaczej
----- Original Message ----- From: "Conti" snipped-for-privacy@konto.pl To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Sunday, July 20, 2003 11:13 PM Subject: Re: Kupie szybowiec
Reply to
Major
Cze SPEC!
No dowolnych rozmiarów szybowiec w twoim wypadku nie wchodzi w grę, ponieważ to twój pierwszy model (1,5- 2,0 m rozpiętości). Jeżeli ci zależy na cenie, to zrób powyższy z planów (z balsy, metodą konstkukcyjną) i będzie to kosztować tyle samo.
Pozdrawiam, Szymon Bartuś
Reply to
szymon.bartus
Cześć
no ok. niech będzie 500. Ale niżej to będzie ciężko. aha.. no i używane. Dolicz do tego serwa i parę innych "drobiazgów"
to nie jest bez znaczenia.
wystarczy kawałek łąki
Reply to
Marek 'mRqS' Szulen (http://rc.marekszulen.net
1. Radio 3 kanalowe pełen zestaw 425zł 2. Co to za róznica jakie wymiary mi chodzi za 50zł na std. wyposazenie i tyle 3. Chdzi mi o to że nikt mi nie pozyczy holu a łok to mam tyle że ho ho full
Reply to
sebolino1000
a to jak taki madry jestes to sobie zbuduj z 3 desek i jeszcze Ci zostanie. nie ma radia 3 kan. do lotniczych RC. W sumie mozna latac na Rangersie 2 kan. ale co to za latanie???? to aparatury dla łódek i samochodów. A ciekaw jestem jak nie na holu to na czym bedziesz wyciagac ten szybowiec? gumie do żucia? a roznica w wymiarach to roznica w materiale a to sa koszty, mnie sie to wydaje raczej oczywiste :o)))))))))) no ale widze, ze nie kazdemu.
Reply to
tomii
Reply to
Krzysztof J. Choroszko