Re: Materia? na tarcze hamulcowe

44S jest od 2.4mm, MARS-300 od 2.5mm. Amerykańskie w rodzaju 4340 TOD albo 4130 można mieć poniżej 1.6mm. Wspomniany martenzytyczny 410 występuje już od grubości żyletki, ale utwardzane wydzieleniowo 17-4 już takie cienkie nie bywają. Obrobiony cieplnie HSS też występuje w postaci cienkich blach. Tak czy siak, pancerny rower da się zrobić :-)