Re: Materia? na tarcze hamulcowe

        Taniej niż Szwedzi ? Bo zdaje się to jedyny problem naszych metalurgów.
Nie wiem jakie oni tam jeszcze mają problemy poza tym że plajtują.
Jeśli cena to jest jedyny problem- to nie mają szans. Nie da się
produkować małej ilości taniej niż dużej ilości, wszystko jedno co się
produkuje. Ale czy założenie było takie że mają być najtańsi na
świecie? Chyba z lekka nierealne...
Konrad
Reply to
Konrad Anikiel
Konrad Anikiel pisze:
Jak dodać koszty transportu i pośredników to jest jakaś szansa wyrównania ceny.
Reply to
Adam Moczulski
Witam Jak patrzę, to często oferuja takie tarcze ze stali SUS410. Nie znam tej stali, ale znalazłem taki katalog:
PL(N)umber_One