Re: MES - rozk?ad temperatury na p?ycie

> Napisałem program który oblicza rozkład temperatury na płycie. Jak

Mam jeszcze pytanie odnośnie warunków brzegowych. Co należy wpisać do elementów macierzy sztywności i wektora obciążeń odpowiadających brzegowi dla: warunku 2 rodzaju - znany jest rozkład gęstości strumienia cieplnego na brzegu warunku 3 rodzaju - wymiana ciepła zachodzi zgodnie z prawem Newtona

Reply to
rlewandowski84

[..]

elementy macierzy sztywności są niezależne od obciążenia.

/ f = - | N^T q_n dGamma /

Z tym jest kłopot, muszę poszukać, bo te warunki ani naturalne ani istotne, tam się robiło jakiś trick....

max

Reply to
Aleksander Matuszak