Re: Norma na zbiorniki - PN-EN 12285-2

Dnia Tue, 28 Apr 2009 04:36:47 -0700 (PDT), Konrad Anikiel napisał(a): >

> [...]

Pożyjesz, sam się przekonasz. Właśnie tu gdzie pracuję jestem świadkiem zamknięcia się cyklu: jedni partacze z hukiem są zastępowani następnymi. Ci nowi nauczą się na własnych błędach, a jak już nabiorą doświadczenia- przyjdą następni ich wykopać :-) Jak ktoś ma dość tego chocholego tańca korporacyjnego, to może najwyżej próbować własnych sił i startować swój biznes, bo przejście do innej firmy niczego nie zmieni- wszędzie jest tak samo.

Co do samej normy to wczoraj zaczął się proces jej zamawiania. Ciekawe jak > długo poczekam? A w międzyczasie jakbyś znalazł ją gdzieś u siebie to mimo > wszystko poproszę.

Kurnia, nie dotarłem wczoraj do komputera w domu, a akurat jest zgaszony- przez VNC nie dobiję się. Ale szuka się po znajomych. Damy radę :-) Konrad