Re: Wygi?ta p?yta

snipped-for-privacy@o2.pl napisał(a):
Paweł Pracki napisał(a):

> Dokładnie tak.

> Co zaobserwowałem przy regeneracji powierzchni płyty.

To się usuwa przez 15-20 przejść wyiskrzających.
W.Kr.
Reply to
wieslaw.kruszewski
Do szlifowania plyty jeśli ma to być dobrze z robione trzeba się przylożyc. Im cieńsza płyta i o wiekszej powierzchni tym wiekszy problem. Przed szlifowaniem trzeba przeszlifowac stół magnetyczny. Podczas szliwowania trzeba płytę wielokrotnie odwracac na stole ponieważ końce płyty wiginają się do góry. O właściwym chłodzeniu czy wielokrotnym obciąganiu tarczy nie wspomnę Często podczas wyprowadzania płaszczyzn trzeba nawet wkładać podkladki poniędzy plyte a stół. Wymaga to czasu a czas to pieniądz. Dlatego najczęściej wygląda w ten sposob że przeszlifuje się jedną strone , drugą i do kasy. Na wyprowadzenie takiej płyty trzeba kilka godzin pracy fachowca na szlfierce. Dlatego najczęściej odwala sie kaszane.
PS Płyta wygina sie od gwałtownego punktowego wzrostu temperatury i póżniejszego schładzania. Tak samo jak podczas spawania.
Bogusław
Reply to
konstruktor