Re: Zwezenie wylotu/wlotu wentylatora promieniowego

> Zatkaj rurę od odkurzacza i posłuchaj silnika- zwalnia, czy

Ja wiem, że do promieniowych wentylatorów NA OGÓŁ wkłada się synchroniczne silniki. Wiem też, że zdarzają się asynchroniczne (sam projektowałem jedno urządzenie z asynchronicznym). Dlatego dopóki nie wiadomo co tam siedzi, nie wypowiadałbym się tak stanowczo, bo można się zdziwić. Konrad PS dmuchawki w samochodach są promieniowe. A to silniki prądu stałego, jak przydusisz to wyją!

Jaki tam jest w takim razie rozruch? Podasz może przykład jakiegoś katalogu z takim wentylatorem?

Reply to
PH