stojak do wiertarki - prośba o opinię

Witam
Przymierzam się do zakupu stojaka do wiertarki i chciałbym prosić o radę.
Myślałem o nowym stojaku aluminiowym, np takim:
gdzieś przeczytałem opinię, że kolumna centralna takiego stojaka jest
wykonana z dość cienkościennej rury i wgniata się przy przykręcaniu "głowicy".
Dlatego nie wiem czy pakować się w taki stojak - może ktoś z grupowiczów może
podzielić się opinią? Stojak nie będzie bardzo mocno eksploatowany - do
zwykłego domowego "dłubania", niemniej jednak nie chciałbym żeby po roku
nadawał się do wymiany. Alternatywą jest kupno używanego, ciężkiego żeliwnego
statywu, który jest jednak trudniej dostepny i trochę droższy.
będę wdzięczny za odp,
pozdr
klechu
Reply to
klechu
Kupilem jakis czas temu cala wiertarke stolowa, 200 pln. Niezle sie sprawuje.
pozdrawiam pluton
Reply to
pluton
Użytkownik "Agent 0700" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:gqarj6$fih$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
ja rowniez wszelkie kombinacje ze stojakami to strata czasu i kasy
Reply to
HANA