Szukam przedstawicieli regionalnych.

Witam Państwa.

Szukam osób lub firm (cały kraj), które będą chciały sprzedawać (przy okazji własnej działalności) specjalistyczny, inżynierski program komputerowy do analizy przepływu ciepła w modelach 2D i 3D przegród budowlanych. Potencjalni odbiorcy to: audytorzy energetyczni, osoby wystawiające świadectwa energetyczne, architekci i instalatorzy, producenci i projektanci komponentów budowlanych. Tak się składa, że jest sprzyjający klimat prawny - z początkiem nowego roku wchodzą w życie przepisy o świadectwach energetycznych budynków. Konkurecji brak w tym zakresie cenowym. Więcej informacji na

oraz

Proszę o jedynie przemyślane odpowiedzi mailem snipped-for-privacy@gazeta.pl

Z poważaniem MirekH

Reply to
Mirosław Hodun

Audytorom taki program się nie przyda -- czytałem projekt tej ustawy (wdrażającej prawo UE), nic nie trzeba mierzyć ani nawet symulować, tylko licencjonowny wypełnicz papierka szacuje wszystko na podstawie predefiniowanych tabel, inkasuje opłatę i właściciel budynku ma problem z głowy na 10 lat.

w.

Reply to
Wojciech Muła

Witam. Mogę się zgodzić tylko w niewielkim zakresie. Części audytorów na pewno się to nie przyda. Ale nie dla tego, że merytorycznie ma Pan tu rację, tylko dlatego, że wielu uważa tak jak Pan. Wkrótce posypią się pozwy cywilne, gdyż źle wystawione świadectwo będzie rzutowało na wartość nieruchomości. Sam zadrudniam audytora i zacząłem od jego doszkolenia w zakresie mostków termicznych. Z zawodu jestem konstruktorem i jako taki liczę MESem statykę od lat. Zaczynałem jednak 14 lat temu w Zakładzie Fizyki Cieplnej ITB od liczenia mostków termicznych 2D i 3D, gdy jeszcze tego w Polsce prawie nikt nie robił. Wtedy startował europesjski projekt EuroKobra. Dzisiaj po 14 latach projekt EuroKobra nadal jest rozwijany i kontynuowany, chociaż już dostepny. W tym czasie wyprodukowałem hobbystycznie swój program, który już jest używany przez uczelnie, agencje "energetyczne" i będzie podstawą także szkolenia w niektórych firmach szkolących certyfikatorów. Ci, którzy uczą się teraz i nie mają ugruntowanych nie najlepszych nawyków będą, programem zainteresowani. Nie mówiąc już o tym, że sam projekt rozporządzenia odwołuje się do dwóch źródeł danych o mostkach: katalogi lub obliczenia szczegółowe.

Pozdrawiam MirekH

Reply to
Mirosław Hodun

Mirosław Hodun pisze:

Moglby kolega szerzej? Bo z tego co sie slyszy to ma byc tylko dodatkowe utrapienie dla wlascieli wiec malo komu bedzie zalezalo na jakich obliczeniach do juz zamieszkalych domów.

Reply to
Adampio

> [...]

> pewno się to nie przyda. Ale nie dla tego, że merytorycznie ma Pan tu rację, > tylko dlatego, że wielu uważa tak jak Pan. Wkrótce posypią się pozwy > cywilne, gdyż źle wystawione świadectwo będzie rzutowało na wartość > nieruchomości.

Może znajdźcie w takim razie kancelarię prawną, która będzie docierać do klientów waszej konkurencji i w imieniu tych klientów pozywać kogo się da? Można by więcej wyrwać, niż na takim programie. Można też zarobić guza... Zawsze jednak życie będzie ciekawsze :-) Konrad

Adampio snipped-for-privacy@op.pl napisał(a):

Witam. Proponuję zajrzeć tam:

wątpienia będzie to dla właścicieli utrapienie, ale raz na 10 lat. Pozdr. MirekH

Reply to
Mirosław Hodun