Szukam przedstawicieli regionalnych.

Witam Państwa.
Szukam osób lub firm (cały kraj), które będą chciały sprzedawać (przy okazji własnej działalności) specjalistyczny, inżynierski program komputerowy do
analizy przepływu ciepła w modelach 2D i 3D przegród budowlanych. Potencjalni odbiorcy to: audytorzy energetyczni, osoby wystawiające świadectwa energetyczne, architekci i instalatorzy, producenci i projektanci komponentów budowlanych. Tak się składa, że jest sprzyjający klimat prawny - z początkiem nowego roku wchodzą w życie przepisy o świadectwach energetycznych budynków. Konkurecji brak w tym zakresie cenowym. Więcej informacji na www.info-inz-media.com oraz www.mostkicieplne.pl
Proszę o jedynie przemyślane odpowiedzi mailem snipped-for-privacy@gazeta.pl
Z poważaniem MirekH

Audytorom taki program si nie przyda -- czytaem projekt tej ustawy (wdraajcej prawo UE), nic nie trzeba mierzy ani nawet symulowa, tylko licencjonowny wypenicz papierka szacuje wszystko na podstawie predefiniowanych tabel, inkasuje opat i waciciel budynku ma problem z gowy na 10 lat.
w.
-- Kupi: http://wmula.republika.pl/kupie.html

(w> draajcej

licencjono> wny wypenicz

Witam. Mogę się zgodzić tylko w niewielkim zakresie. Części audytorów na pewno się to nie przyda. Ale nie dla tego, że merytorycznie ma Pan tu rację, tylko dlatego, że wielu uważa tak jak Pan. Wkrótce posypią się pozwy cywilne, gdyż źle wystawione świadectwo będzie rzutowało na wartość nieruchomości. Sam zadrudniam audytora i zacząłem od jego doszkolenia w zakresie mostków termicznych. Z zawodu jestem konstruktorem i jako taki liczę MESem statykę od lat. Zaczynałem jednak 14 lat temu w Zakładzie Fizyki Cieplnej ITB od liczenia mostków termicznych 2D i 3D, gdy jeszcze tego w Polsce prawie nikt nie robił. Wtedy startował europesjski projekt EuroKobra. Dzisiaj po 14 latach projekt EuroKobra nadal jest rozwijany i kontynuowany, chociaż już dostepny. W tym czasie wyprodukowałem hobbystycznie swój program, który już jest używany przez uczelnie, agencje "energetyczne" i będzie podstawą także szkolenia w niektórych firmach szkolących certyfikatorów. Ci, którzy uczą się teraz i nie mają ugruntowanych nie najlepszych nawyków będą, programem zainteresowani. Nie mówiąc już o tym, że sam projekt rozporządzenia odwołuje się do dwóch źródeł danych o mostkach: katalogi lub obliczenia szczegółowe.
Pozdrawiam MirekH

Mirosław Hodun pisze:

Moglby kolega szerzej? Bo z tego co sie slyszy to ma byc tylko dodatkowe utrapienie dla wlascieli wiec malo komu bedzie zalezalo na jakich obliczeniach do juz zamieszkalych domów.

Witam. Proponuję zajrzeć tam: http://bip.mi.gov.pl/pl/bip/projekty_aktow_prawnych/projekty_rozporzadzen/roz p_budownictwo_i_gospodarka_przestrzenna Bez wątpienia będzie to dla właścicieli utrapienie, ale raz na 10 lat. Pozdr. MirekH

Moe znajdcie w takim razie kancelari prawn, ktra bdzie dociera do klientw waszej konkurencji i w imieniu tych klientw pozywa kogo si da? Mona by wicej wyrwa, ni na takim programie. Mona te zarobi guza... Zawsze jednak ycie bdzie ciekawsze :-) Konrad