3miasto i STAROGARD i OKOLICE - kanaly !!

Witam
Staram siê zebraæ informacje na temat kana³ów wykorzystywanych ma
lotniskach w Stargardzie Prószczu oraz w Tczewie ( podobno lata sie rowniez
gdzies w Gdyni )
Proszê o padanie kana³ów z których korzystasz oraz lotniska na którym
najczê¶ciej latasz .
jezeli pamietasz z jakiego kanalu korzysta kolega to prosze tez podaj
Zebrane informacje postaram siê zamie¶ciæ gdzie¶ na stronie
POZDRAWIAM PIOTR PARTYKA
snipped-for-privacy@post.pl
Reply to
PIOTR_P
72, 75, 78 - Gdynia i okolice
Pozdrawiam Staszek
Reply to
Staszek
Witam,
...Gdynia Chwarzno - 40MHz kanal 88....
Pozdrawiam Bart
No to ja Ci powiem tak ... Gdynia Chwa¿no, Babie Do³y,oraz by³e cudowne £ê¿yce praktycznie ca³e pasmo 35 mhz Pruszcz Gdañski te¿, na 35 MHz s± tam okresowe zak³ócenia podobno lepiej siê lata na 40 Mhz Starogard nie wiem ale tam te¿ je¿dz± ludziska z 3-miasta, tak ¿e mo¿esz za³o¿yæ spokojnie ¿e kto¶ bêdzie na twoim kanale ;-) i zawsze lepiej zapytaæ . a statystyka z Pi³y mówi ¿e najbardziej oblegany kana³ to 70 zaraz po nim 68 ;-)
Reply to
Janusz S. `Jasmin
na 40Mhz kana³ 58 Gdynia i okolice
dinozaur
Reply to
dinozaur
Użytkownik PIOTR_P napisał:
35MHz kanal 73 Starogard i okolice 3miasta
Reply to
Pawel Wenda