Aktualne dzia┼éaj─ůce modelarskie fora internetowe

Czesc,
Zrobie cos, co moze zostac uznane za bluznierstwo, no ale mamy epok─Ö informacji, wiec zaryzykuj─Ö.
Chcia┼ébym Was prosic o wrzucenie do tego w─ůtku wszystkich znanych Wam,
aktualnie dzia┼éaj─ůcych i wartych polecenia modelarskich for internetowych (nie tylko RC!). To, ze juz dawno zszedl do nich g┼é├│wny ruch z grupy jest oczywiste. Dla mnie osobiscie jest rowniez oczywiste, ze wszyscy starzy wyjadacze nadal tu zagladaj─ů, jednak do publikacji mysli wybieraj─ů formy nieco bardziej medialne niz stary poczciwy usenet.
A ja chcialbym wiedziec gdzie te stare wygi moge znalezc, a przy okazji poznac nowych zapalencow.
Dla porzadku zaczn─Ö od tego co znam sam:
http://www.modelarstwo.org.pl/forum /
http://forumrc.alexba.eu/ipw-web/bulletin/bb/index.php
http://pfmrc.eu/index.php
Pozdrawiam, Marcin
Add pictures here
Ôťľ
goflying napisał(a):

Startuje: http://www.rc-cam.pl
Pozdrawiam,
Marek
Add pictures here
Ôťľ
Proponuję zapytać Rona van Sommerena. Ostatni post z 2008-03-21 00:38. Tam będziesz miał jego adres.
--
Lukasz
N 50 05' 04"

Ôťľ
goflying pisze:

Zapraszamy nie tylko modelarzy z Płocka :)
http://modelarzeazm.phorum.pl /
Pozdrawiam Sławek
Add pictures here
Ôťľ
goflying napisał(a):
Licz─ůce sie fora modelarzy kartonowych (redukcyjne):
http://www.konradus.com/ http://www.kartonwork.pl /
Add pictures here
Ôťľ
Witam Angielskoj─Özyczne: http://www.rcgroups.com/forums/index.php http://www.rcuniverse.com/forum/default.asp?fh=1 http://www.wattflyer.com/forums/index.php ?