Butelkę dobrego koniaku lub whiski...

...wyslę kurierem osobie , która pomoże rozszyfrować kto wysyła mi po 120 maili z załącznikami . Warunek : jeżeli wysyła ktoś z Polski . Prawie wszystkie podszywają sie pod Microsoft i proponują upgrade systemu . Zbyszek

Reply to
Zbyszek S.

Ja dostaje je masowo na adres w Niemczech, wiec to moze jakas wieksza akcja. Sprawdze na ktory adres przychodza, jesli na rcflight to moze byc ktos z "naszych"

Pozdrawiam Alex

Reply to
rcflight

Hej,

:)))))

To Swen - prawdopodbnie podłączył się pod serwer onetu.

Zobacz

snipped-for-privacy@mm.html (adres może się połamać)

Z polski to on nie pochodzi, ale już u nas jest :(

MarCo

Reply to
=?windows-1250?Q?Marek_'MarCo'_Mo=BFd=BFe=F1?=

niooom... Symantec jest naprawde dobrym programem, ale nie wiem co oferuje w tym co wysyła do nas na meile... niestety tak to jest z bezpłatnymi skrzynkami :(

Użytkownik "Zbyszek S." snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:bki44h$n02$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Reply to
Rox

Do mnie też przychodzi. Średnio kilkanaście maili dziennie.

Użytkownik "Zbyszek S." snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:bki44h$n02$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Reply to
Lukasz Stela

Od razu poczulem sie lepiej! Myslalem ze to na mnie ktos sie uwzial bo od 3 dni dostaje kilkadziesiat takich maili dziennie. Ale mi ulzylo...

Kuba

Zbyszek S. wrote:

Reply to
Jakub Mendys

Zbyszek S. snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisal(a)

Koledzy odpowiedzieli. Do mnie dotarlo jak na razie 1810 egzemplarzy w ciagu

36 godzin (niektore zmutowane i obciete do samego html-a).

Ponoc robal ma bardzo inteligentny system podszywania sie pod update systemu, a potem nawet wyswietla okno dialogowe, w ktore malo wyrobiony user wpisuje dany do swojego konta pocztowego, a robal sie laczy z kontem, kasuje swoje egzemplarze i na znalezione adresy wysyla e-maile. To tlumaczy, dlaczego dostaje poczte praktycznie zewszad.

A gdyby tak ludziska nie uzywali Outlook-a albo instalowali sobie latki nie niego to nie byloby problemu... marzyciel ze mnie, prawda ?

Rafal

Reply to
Rafal Milczewski

Ja nie używam outlooka, a też to dostaje, i to dokładnie od czasu, gdy niefrasobliwie napisałem coś na tej grupie. Ewidentnie mechanizm rozsiewania tego ścierwa buszyje po archiwum grup dyskusyjnych. Nauczka - pisząc na grupę używać kont "pomocniczych" - założonych tylko po to na bezpłatnych serwerach.

Marek F.

Reply to
marek_f

Do autora watku: Chlopie! Toz od dwoch conajmiej dni jest na ten temat taki huk, a Ty nic nie wiesz?? Nawet na preclu o tym bylo!!!

Heh, to jestes lepszy ode mnie;) Ja nie licze, ja rzne;D

Co wiecej, potrafi upier... niczyc wiekszosc programow antywirusowych i firewalli.

a gdyby tak ludzie mysleli... Ech, to dopiero utopia.... Od n lat sie tlucze i grzmi i w "nawet w tv podali" ze

*NIE_OTWIERA_SIE_ZALACZNIKOW_KTORYCH_POCHODZENIA_SIE_NIE_ZNA!!!!!* A potem mamy - po kilkset maili dziennie...

Pzdr antywirusowo Pavvel

Ps. Nigdy jeszcze nie mialem na dysku tylu toolsow do odwirusowywania, jak teraz...:(

Reply to
Pavvel

Jak wiece, atak trwa!!! Wlasnie usunalem ten adres, z ktorego korzystalem piszac na grupe. Zobaczymy, czy to pomoze.

Pozdrawiam

Alex

PS: Niektorzy prowiderzy standartowo sprawdzaja mail na wirusy (tak jak moj), warto takiego poszukac, dostaje sie wtedy tylko wiadomosci o takich incydentach (ktore w duzych ilosciach sa upierdliwe, ale niegrozne)

Reply to
Alex

Wiem , że się rozsiewa , wiem że nie wolno otwierać załączników , ale gdyby ktoś znalazł adres palanta który to wysyła , a znam się na telekomunikacji , to upieprzył bym mu życie po prostu odcinając mu internet . W zasadzie mam wolny wstęp na wszystkie centrale telefoniczne w Polsce . Zbyszek

Reply to
Zbyszek S.

Stawiam beret, ze autorem wirusa nie jest polak. Poza tym, teraz to raczej nierealne znalezc winnego...

Pzdr, Pavvel

Reply to
Pavvel

Schodze proche dalej OT ale powiem Ci Alex ze nie jest tak latwo. Ja kozystam z takiego wlasnie providera, ale na moje nieszczescie moj oficjalny adres email znajduje sie u innego (ceti.pl).

Teraz skrzynka w ceti jest przekierowana na pnet. W pnet dziala program anty-vir kroty odsyla takie maile do nadawcy - w tym wypadku na moj aders w ceti. Kolko sie zamyka. Jakims cudem po kilkunastu (dziesieciu?) okrazeniach wiadomosc wypada z obiegu i trafia do mojej skrzynki...

Bylem zmuszony wstawic filtr w procmailu. Wiadomosci dochodzi znacznie mniej (kilka dziennie). Mam tylko nadzieje ze filtr nie pozbawi o jednego maila za duzo...

Kuba

Alex wrote:

Reply to
Jakub Mendys

Tu masz problem :-( Ja uzywam za pare euro GMX profi, sortuja nie tylko prawie caly spam (mozna indywidualnie konfigurowac), ale sprawdzaja maile w obie strony antywirusem. W ten sposob nie tylko jestem chroniony przed wirusami, ale nie moge tez niechcacy zadnego wyslac (co w przypadku klientow byloby bardzo niedobre). W miedzyczasie skasowalem tez adres rcflight, ktory uzywalem do korespondencji modelarskiej i zawirusowana poczta urwala sie jak nozem ucial. Oznacza to, ze najwyracniej adres zostal zdobyty z grupy. Oznacza to tez, ze od natychmiast jestem osiagalny tylko na grupie albo telefonicznie, az te shit przejdzie

Pozdrawiam

Alex

Reply to
rcflight