caliber 30 czy concept vr46 ? jako 1 model

co byscie polecili ? jak z czesciami ? ktory model jest lepszy jako 1 model ?

z tym zwróć się na www.epheli.pl a tak wogóle zacznij od AFPD bo przy pierwszym locie rozwalisz go na bank i cos lepiej małego do treningu w domu jak Lama np.Heli to nie samolot 10 razy gorzej to sterować nie mówiac o regulacji przed lotem

Chciałbym o

Trening na symulatorze jest jak najbardziej wskazany, powiem więcej, konieczny. Jednak moje doświadczenia wskazują, że przy odrobinie drygu można się bezpośrednio przesiąść z symulatora na duży heli. Ja latam w ten sposób Raptorem 50, przy czym nauczyłem się sam w ciągu 2 miesiecy, a teraz ćwiczę akrobację i jak na razie nie było wiekszych probelmów, a z wypaliłem dotychczas jakieś 25litrów paliwa.

Śmigłowcem rzeczywiście steruje się znacznie trudniej, jednak raz dobrze wyregulowany heli nie wymaga przed lotem praktycznie żadnego ustawiania - czasem może silnik, przy dużych różnicach temperatury i wilgotoności.
Pozdrawiam Marcin
--
Używam programu pocztowego Opery: http://www.opera.com/mail /

Caliber. Dobra i przemyslana konstrukcja za stosunkowo niewielkie pieniadze. Do nauki zawisu, pierwszych lotów i do zameczenia na poczatku jest jak najbardziej O'k. Za to nastepnego kup sobie Calibra 5 - fajny i swietnie latajacy model.

Marianie---skad tyle pesymizmu?
Pozdro Jerzy

póżniej real-flay.Dobre jest ECO 8 polecam lata całkiem dobrze nawet z zyrem bez HH co znacznie obniza koszt wyposażenia i chyba jedyny heli który ma na wyposażeniu mechaniczny mixer umożliwiajacy zastosowanie zwykłej 6 kanałowej aparatury lub podparcie CCPM 90 stopni.

Pytanie bylo napisane zdecydowanie konkretnie:

a nie jak zaczac
Pozdro Jerzy
snipped-for-privacy@gmail.com napisa(a):

Witam,
Z tych dwch modeli pewnie lepszy bdzie Caliber, jako e jest to nowsza konstrukcja. Ja jednak polecam Raptora 30 lub 50, ze wzgldu na jego popularno, sprawdzon, solidn konstrukcj i dostpno tanich czci w Polsce, duy wybr jest w www.helishop.pl . Jest to wane w przypadku kraksy oraz wymiany zuytych czci, np. oysk, snapw. Sprowadzanie czci z zagranicy wize sie z duszym czasem oczekiwania i dodatkowymi kosztami. Od niedawna latam Raptorem 50 i jestem bardzo zadowolony z modelu. Jeeli nie latae wczeniej modelami RC to przede wszystkim czytaj jak najwicej o technice na www.epheli.pl oraz www.heli.waldorf.pl gdzie mona znale mnstwo informacji bardzo potrzebnych zwaszcza na pocztku- podczas skadania i nauki pilotau a take obsugi migowca. W przypadku, gdy zdecydujesz si na raptora, warto zajrze na www.raptortechnique.com gdzie opisanych jest wiele zagadnie zwizanych ze migowcem produkcji TT. Oczywicie, tak jak wczeniej napisali koledzy, symulator jest niezbdny do nauki i przygotowania do pierwszych lotw- nawet w przypadku dowiadczenia z samolotami lub szybowcami RC.
Pozdrawiam, Bartek