Czego brakuje Wam na rynku modelarskim ? Wizja sklepu marzen :)

Witam Chcilabym sie dowiedziec od Was Szanowni koledzy, czego Wam brakuje na rynku modelarskim, w czym uleprzylibyscie dzialajace dzisiaj sklepy internetowe , co zmienic, jakiego asortymentu brakuje itd. Informacje te niebeda uzyte nigdzie dalej, chce sie zorientowac poprostu w rynku.

Za podjecie dyskusji w tym temacie wszystkim z gory dziekuje :)

Pozdrawiam Gumis

Reply to
gumis2001

PINIĘDZY !!!!!

w czym  uleprzylibyscie dzialajace dzisiaj sklepy internetowe ,

Reply to
Ol-Pen Model

Dużej ilości klientów. Bo na razie to jesteśmy egzotycznym i rzadko spotykanym folklorem...

Reply to
Piotr Konopka

czego brakuje: Asortymentu, ceny nieproporcjonalne do zarobków, możlwości płatnicze i przesyłki za granice...

Akurat ja mieszkam w Wiedniu i oglądam sklepu "żywe" i on-line i sobie porównuje... i głos się na głowie jeży (??ż czy rz??) jak w Polsce to idzie pod górę. Jest lepiej, ale żeby to lepiej szło szybciej cholera...

Asortyment - jak ja potrzbuję blache miedzianą 0.1 mm to sobie idę do sklepu i kupuję... w W-wie byłoby trudniej... W Wiedniu mam co najmniej

4 miejsca gdzie mogę wybierać... plus profile mosiężne, ceowniki itd.

Narzędzia - Proxxon - mogę wybierać do jakiego sklepu pójde... i porównać cenę, a do tego jeszcze się targować!!!

ceny no cóż... przykład. piła tarczowa Proxxona (ta mniejsza) cena katalogowa w Austrii EUR105, w Polsce - 549zł !!!! no co ta za przelicznik. I tak się mają niestety ceny... do tego dla mnie 100 EUR, to jak pójść do sklepu na zakupy weekendowe z żarcia... nie będę dalej się rozwijał...

Polskie sklepy są tańsze jeszcze i mogą zdobyć marke za granicą, np firma AMBER chyba (elemnty trawione) ma ogromną oferte w Niemieckich sklepach.. Takich firm powinno być więcej... Polskie silikony np są tańsze i lepsze... ale na ich stronie nie mogę ich zamówić za granicę... dlaczego??!!! Nawet, jakbym mógł to jak mam zapłacić, czemu kart nie są przyjmowane??!!! bo polskie banki mają chore prowizje?!

Pozdrawiam Jurek ======================================

Jerzy Bin

A mnie brakuje tartaczkow malych spalinek, pod silniki 1.5...2.5ccm. Praktycznie u nas nie ma takiej oferty(pomijam, ze ogolnie jest ich malo).

A ogolnie - jak to wszyscy podkreslili... ceny...

Reply to
Doman

Lukasz pisze:

Czysty tytan jest kruchy. To co się tytanem potocznie nazywa, to stopy tytanu z aluminium (2-6%) i innymi :)

Mumin

Reply to
Michał Mierzwa

Użytkownik snipped-for-privacy@poczta.onet.pl napisał:

Brakuje materiałów ,ciężko kupić w sklepie blache Al czy pianki XPS,EPP i Święty gral czyli fornir na skrzydła . Trzeba szukać i jeżdzić po jakiś hurtowniach które zazwyczaj w hurtowych ilościach sprzedają . Przydał by się jakiś lepszy wybór balsy bo w sklepach normalnych albo niema albo jest badziew a zamawiając on line nigdy nie wiesz czy przyjdzie miękka czy twarda .

Reply to
eeemil

Witam

Podpisuje sie pod tym obiema "lapkami" ;-)

pozdrawiam Ben.

Reply to
Ben

Dnia 16-03-2006 o 17:29:03 snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał:

Czytam Wasze wywody i pozwólcie, że podzielę się moimi doświadczeniami. Kiedyś byłem poważnie zainteresowany założeniem sklepu internetowego. Spóźniłem się trochę, bo może kupiłbym cały sklep od pana Zenka... Rozmawiałem też z kilkoma "hurtowniami" z Polski. Pewna pani z ... uświadomiła mnie, że nie ma w modelarstwie miejsca dla tak zepsutych marżowo branż jak komputerowa. Wszyscy się dobrze znają i nikt nie wyskoczy z niskimi cenami. Rozmowa z panem Dzikiem była jeszcze mniej przyjemna. Najwięcej dowiedziałem się od pana ze sklepu Leszna, który zapytany czy kupuje w Polsce wyśmiał mnie. To dało mi do myślenia i zrezygnowałem, przynajmniej na jakiś czas... Dopóki większość rynku opanowana będzie przez byłych instruktorów, ludzi w wieku emerytalnym nie ma wielkich szans na polepszenie sytuacji cenowej. W polskich realiach TANIEJ i PRZYJEMNIEJ jest jechać do Czech po 10 serw niż kupić je w krajowych "hurtowniach". Wyjaśnienie: nie mam nic przeciwko ludziom starszym i emerytom nie mam nic przeciwko byłym istruktorom, chylę czoła przed ich wiedzą nie jestem zwolennikiem PIS mam 31 lat

Reply to
Dariusz Mazur

Brakuje mi oprogramowania na MacOs - przede wszystkim symulatora....

A.

Reply to
Andrzej