Czy to będzie opłacalne ???

I Aparatura :

?cPath=49_35&products_id=147&osCsid=ff0682f65f4d560a3cb87bbb6d699b13albo
Aku
?cPath=95_41&products_id=637&osCsid=ff0682f65f4d560a3cb87bbb6d699b13albo
Ładowarka
może
tego oczywiście regler i model Super Cup(B)

Głosujemy wpisując :

I - (nasza odpowiedź np.z ) itd.

P.S. Ja co do aparatury jestem naprawdę zielony ;-)

Reply to
Gjenek

Użytkownik "Gjenek" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:d5qj4f$s9s$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

d=ff0682f65f4d560a3cb87bbb6d699b13

> [...]

Zapomniałem dodać: co z serwami ??

Reply to
Gjenek

Użytkownik "Gjenek" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:d5qmo4$ob8$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

> d=ff0682f65f4d560a3cb87bbb6d699b13

> id=ff0682f65f4d560a3cb87bbb6d699b13

> id=ff0682f65f4d560a3cb87bbb6d699b13

> id=ff0682f65f4d560a3cb87bbb6d699b13

> ff0682f65f4d560a3cb87bbb6d699b13

> ff0682f65f4d560a3cb87bbb6d699b13

I znowu zapomniałem ;-)

Jakie serwa wejdą do Super Cupa ??? 8gramm czy może wejdą większe ???

Reply to
Gjenek

Użytkownik "Gjenek" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:d5qnk9$11t$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Jak chcesz ankietę to napisz konkretnie co chcesz wiedzieć bo lenistwo jest duże i niewielu będzie chciało składać linki, wchodzić 58 raz na znaną stronę i odpisywać.

buwi777

linki ci się połamały - nieśmiało domniemywam że wiesz o czy piszę .....

Reply to
buwi777

Użytkownik "buwi777" napisał :

I niech ktos mi powie, ze nie jest to kandydat na bocznice?????????? (dawno nieuzywana) Gjenek, wez sie chopaku do roboty, mozesz zaczac od przeczytania ze zrozumieniem mojej strony,

Reply to
kojot

Jak nie lubie "wysylania na bocznice" to popieram - to "kandydat na bocznice".

Armand

Reply to
Armand Olejko

To ja sie wylamie i cos napisze, a co ;)) Jezeli chodzi o nadajnik, to wg mnie najlepsza opcja jest zakup Flasha5x na allegro, nowego, za 320zl. Co do reszty, to juz zabraklo mi sil na klikanie w te linki... Pozdrawiam. Marek

Reply to
mores3

Użytkownik "Armand Olejko" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:d5r1pq$gog$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Zjeżdżaaaaam !!! A co do aparatury to tylko Hitec Flash 5x !!! .....

Gjenek

Reply to
Gjenek

Użytkownik "Gjenek" napisał: .............

Widzisz chłopaku - samodzielny wniosek i wcale nie głupi. :-)) Oczywiście jest trochę lepszych aparatur, ale dla Flasha 5x funkcja możliwości za kasę jest bardzo dobra. I ta aparatura starcza na jakiś czas modelarskiego rozwoju.

Tak trzymaj! Raportuj dalej.

Reply to
kojot

Użytkownik "Gjenek" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:d5sl0k$jen$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Tak po mojemu to zjeżdzać nie musisz, ale następnym razem wykaż się odrobiną zaangażowania i zadawaj w miare konkretne pytania - ankiety kto woli blondynki a kto woli brunetki powoli odchodzą do lamusa.

A co do wyboru aparatury to OK. Jedyny ewentualny problem możesz mieć z pakietem zasilającym jeżeli będzie oryginalny ( tzn tylko 600 mAh ). Ale o tym mówiliśmy na Forum wczoraj i mam nadzieję że to przeczytałeś nie będziesz pytał dlaczego Flash 5x pracuje tylko 2 godziny

Miłego latania i minimalnej ilości kretów

buwi777

Reply to
buwi777

Jeszcze jedno (może głupie) pytanie !!! Czy na początek warto inwestować w pakiety Li-xxx??

Reply to
Gjenek

Użytkownik "Gjenek" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:d5vhe9$jtd$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Kolego Gjenek

a/ fakt - głupie

b/ Odpowiem pytaniem: jestem świeżym kierowcą - inwestować w Mercedesa ????

Mam nadzieję że zrozumiałeś odpowiedź

buwi777

Reply to
buwi777

Użytkownik "buwi777" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:d5vt8n$ep6$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Tak jest !!!

Reply to
Paco

Użytkownik "Paco" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:d5vtfq$fv6$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Skoro wszyscy tak mówią to zrozumiałem !!!

Reply to
Gjenek

Użytkownik buwi777 napisał:

jak dla mnie nietrafione porownanie :)

taki przypadek z kumplem razem prawko zrobilismy ja stwierdzilem ze pierwszy samochod lepiej miec taki zeby go nie bylo szkoda bo prawie na pewno go uszkodze albo rozbije, no to kupilem starego kaszlaka w niezlym stanie za tysiaka, kumpel odwazniak wzial kaszla nowke z salonu (5 lat go splacal) po czym po 2 tygodniach u mnie pod domem wlaczal sie do ruchu tak szeroko ze wjechal na 2-gi pas ruchu gdzie trafil go inny pojazd, pozniej jeszcze parokrotnie pogial blachy, a ja swojego po 4-ech latach sprzedalem w stanie nieuszkodzonym :)

Reply to
AlexY

Użytkownik "AlexY" <alexy@irc.-cut_this-.pl> napisał w wiadomości news:d60ft8$nnf$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Chyba niezrozumiałeś metafory poprzez którą chciałem powiedzieć, że jak cię stać na droższe, ale lepsze bo lżejsze LiPolki to zaczynaj od nich. Znam osoby ( bogate ) które zaczynały od Mercedesa bo bezpieczniejszy, mniej zawodny itd. i jeżdzą do dziś spokojnie, bezpiecznie itd.

ps. wracając do Twojej opowieści - stan samochodu zależy od kierowcy a nie od samego samochodu.

buwi777

Reply to
buwi777

Ja tylko zaznaczę, że warto wziąć pod uwagę, że Li-polki są mniej odporne mechanicznie, co na początku ma "pewne" znaczenie ;-) i że z Li-poly w gruncie rzeczy trzeba postepowac ciut ostrożniej, o co czasami trudniej osobie bez pewnych nawyków. Natomiast kwalfikacja oplaca/nie oplaca dla poczatkujacego IMO nie ma sensu. Po prostu ktos sie decyduje na jaks typ ogniw. Będzie mieć lżejszy model, co tez ma znaczenie.

Reply to
kojot

Witam

Początkujący jestem i również musiałem wybrać, ale tak kalkulowałem tak:

6xKAN 1050 NIMH +12 zł przesyłka= 60zł
przeczytałem na grupie, że obecnie sprzedawane KANY nie są już tak dobre jak kiedyś lub

Li-Pol

za ok. 100zł.

No i wybrałem Li-Pol. Zapłaciłem Visą i czekam na dostawę.

Ładowarkę chcę zrobić sam,

ale na LM350 (chyba taki numer .... do3A). Za LMa zapłaciłem ok. 5 zł :-) .

Pozdrawiam Darek

Reply to
onet

Użytkownik onet napisał: