czy to poleci extra 300 +400

Konstrukcja oparta extre 300z depronu, powierzchnia skrzydeł około 1570 cm^2, silnik 400, i wazy to to 550g z całym sprzętem na pokładzie, zastanawiam sie czy to aby nie przydużo? sam akumulator wazy 200g jest to

1000mAh 7,2V NiCd. Wiem że to nie są wszyskie parametry od których zależy czy to poleci ale czy przynajmniej ma szanse, a i chodzi mi lot dłuższy niz z ręki na ziemię.
Reply to
hugh_h.SKASUJ

a dodam jeszcze ze jest założone bezpośrenio śmigło 6x4

Reply to
hugh_h.WYTNIJ

550g dla Speeda 400 to bardzo porzadna masa. Ale ja to bym raczej latal na 9,6V. 7,2V to imo zdecydowanie za malo. Jezeli profil jest cieniutki to 6x4 bezposrednio powinno pociagnac, choc pewnie efekty z przekladnia byly by lepsze. IMO na 7,2V to samochody jezdza. Reasumujac szanse duze, ale dodaj choc ogniwko do pakietu.
Reply to
Krzysztof J. Choroszko
Reply to
Marek Jankowski

troche namieszałem,bo pakiet o którym mowa to w 7 cel NiMH, w zasadzie mógłbym dodac jeszcze jedną ale nie wiem jak zostanie przyjęta do stada tzn. tamte juz byy używane

Reply to
hugh_h.WYTNIJ