czym potraktować folie ;-)

Pytanie może wydać się dziwne - ale jakim rozpuszczalnikiem potraktować cienką folię pakowo/śniadaniową (tą taką bardzo cienką - która wręcz się lepi)musze usunąc resztki które mi sie w zakamarkach przylaminowały - a użyłem tej folii jako docisku tkaniny na laminowanym elemencie - mogę to wyszlifowac - ale moze jest sposób bardziej "chemiczny" ;-)

Pozdrawiam

Reply to
Chrisj

Użytkownik "Chrisj" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:etqtdm$97o$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

podważ nożykiem skalpelem i usun - nie drap niczym

Reply to
Jerzy