dobry sklep internetowy jaki?

jaki dobry sklep modelarski internetowy? który polecacie?
pawe³
Reply to
rastuszek
jesli rc lotniczy to modelmaking.pl tylko tam kupowalem ale wszystko w jak najlepszym porzadku
Reply to
Chester
Cześć
rastuszek wrote:
polecam z czystym sumieniem Model Partner z Andrychowa. Zawsze szybko, tanio i sympatycznie. Dostaniesz tam wszystko od modeli po akcesoria. Właściciel, Leszek Jura nie wciska towaru na siłę. Doradzi i podpowie. właśnie na jego stronie
pojawiły się nowe modele ARF (witryna cały czas w rozbudowie).
Reply to
Marek 'mRqS' Szulen
Witaj !!! Ja do tej pory kupowa³em w sklepach "Gama" oraz "Riku" i jak na razie nie mam ¿adnych uwag :o))
kolejnych linków znajdziesz na mojej stronie Zapraszam
Reply to
Marek C
Witam,
Ja radze unikac sklepu ROJNA MODELSPORT.
Pozdrowienia,
Marek
Reply to
Marek Pleskacz