Sklep internetowy

Witam
Czy istnieje jaki¶ internetowy sklep modelarski
w którym mo¿na zamówiæ balsê, listeweczki itp.
Pozdrowienia
********************
Damian Szymalski
Miêdzybrodzie ¯ywieckie
Damianos
Drogi mlodziencze,
- istnieje siec komunikacyjna, pozwalajaca wymieniac mysli i opinie niezaleznie od granic panstwowych i stref czasowych - istnieja grupy dyskusyjne pozwalajace maniakom dyskutowac o ich ukochanych hobby - i do Q... nedzy istnieja setki wyszukiwarek do zadawania bardziej i mniej skomplikowanych pytan
i zeby zadac klam o kulturze uczesnikow grupy (a przynajmniej mojej) -
konstruktywanie
Krzysztof J. Choroszko
Damian
Moje jedyne doswiadczenia w Polsce to bylo Riku
sprawdzili sie bez zarzutu. Mam nadzieje ze inni uczynni koledzymieszkajacy na stale w Polsce podpowiedza Ci dalsze, w ktorych warto robic zakupy. Nie przejmuj sie innymi, nieuprzejmymi odpowiedziami, w razie potrzeby sluze Ci fachowa psychologiczna analiza dlaczego ci ludzie tacy sa.
Pozdrowienia
Alex
Reply to
Alex
U¿ytkownik "Damianos" snipped-for-privacy@op.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:bkpaie$pj5$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Hej.
O ile dobrze kojarzê, to mieszkasz niedaleko Andrychowa.... Zerknij na
. Kilka minut od Ciebie.....
pozdrawiam. Przemek Lewandowski (Sonix)
Reply to
Sonix
Tu znajdziesz:

DAREKRC
Witam
Dobrze koja¿ysz zdjêcie na tej stronie co podajesz w odno¶niku "Modele" jest robione u mnie na lotnisku na które mam 100 m :)
Reply to
Damianos