[RC] czeski sklep internetowy

Witam,
Czy moze ktorys z kolegow zna jakis niezle zaopatrzony sklepik
internetowy w Czechach? Chodzi mi o takie, ktore maja w ofercie wyroby
Jeti i Megamotors. Samodzielnie znalazlem tylko 1 taki sklepy i jego
ceny byly maloatrakcyjne, zwlascza na Jeti.
Reply to
Krzysztof J. Choroszko
Uzytkownik "Krzysztof J. Choroszko" snipped-for-privacy@post.pl napisal w wiadomosci news: snipped-for-privacy@post.pl...
nie wiem jak z atrykcyjnoscia cen, ale adresy jakie znam to

Radek Pilski
SCZ model nie wysy³a do Polski. Pyta³em kiedy¶ u nich na miejscu. Jest jeden go¶æ który czêsto do nich je¿dzi do Ostravy i ewentualnie móg³by cos zabraæ i Ci przes³aæ. Ja raz za czas te¿ tam bywam.
Stosiek
U¿ytkownik "Radek Pilski" snipped-for-privacy@yahoo.com napisa³ w wiadomo¶ci news:c0cpel$14v5h4$ snipped-for-privacy@ID-181445.news.uni-berlin.de...
Reply to
invalid unparseable
Z racji nowych kontaktow zawodowych, pojawila mi sie mozliwosc bezproblemowego przywiezienia zakupow z Czech. Zwlaszcza tych mniej klopotliwych gabarytowo - reglerek, odbiornik, silniczek. Stad pytanie o czeskie sklepy. Po obejrzeniu znalezionych w sieci sklepow, okazalo sie ze wiekszosc asortymentu taniej, szybciej i symapatyczniej jest kupic w ModelPartnerze u Leszka Jury. Tylko w przypadku silnikow Mega istnieje pewna roznica w cenie zakupu, ale tez nie jest ona miazdzaca. Dodatkowo odnosze wrazenie, ze Modelpartner jest lepiej zaopatrzony w czeskie produkty niz sklepy w Czechach. Z jednej strony szkoda, ze sie nie da kupic taniej. Z drugiej strony - fajnie, ze gdzieniegdzie jest juz normalnie.
Reply to
Krzysztof J. Choroszko