F1A

Poszukuję planów do budowy szybowca w klasie F1A. Interesuj± mnie plany w postaci elektronicznej.

Add pictures here
âś–

Cześć. Jaki model to ma być ? w jakiej technologii ? najnowszej ? czy początkujący ?
Pozdrawiam Andy
Add pictures here
âś–

F1A w technologii klasycznej :)x bez depronowych skrzydeł. czyli skrzydło drewniane żeberkowe. oklejanie papierem japońskim + cellon. tył w układzie: poziomy i pionowy statecznik. bez ruchomych elementów lotki stery wysoko¶ci i kierunku. potrzebuję plan - chcę wykonać cały szybowiec od podstaw. nie chcę kupować do montażu np jaskółki czy kowalika. żeberka wytnę samodzielnie.
Add pictures here
âś–

F1A w technologii klasycznej :)x bez depronowych skrzydeł. czyli skrzydło drewniane żeberkowe. oklejanie papierem japońskim + cellon. tył w układzie: poziomy i pionowy statecznik. bez ruchomych elementów lotki stery wysokości i kierunku. potrzebuję plan - chcę wykonać cały szybowiec od podstaw. nie chcę kupować do montażu np jaskółki czy kowalika. żeberka wytnę samodzielnie. -- koniec oryginału --------------------------------------------------
Cześć. Dobra już wszystko wiem. Potrzebujesz plany szybowca nie F1A, a F1A/M ta jedna literka zmienia wszystko to tak jakbyś szukał planów samochodu Formuły jeden, a chciał tak naprawdę planów gokarta. Tobie chodzi o szybowiec wielkości "jaskółki" czyli A 1/2. W wolnej chwili zeskanuje cały rozdział "Szybowce szkolne F1A/M" i prześle na Twojego e-maila. Będziesz tam miał pokazane metody budowy i kilka planów do wyboru. Jeśli to będzie dla Ciebie za skomplikowane to może jakaś Modelarnia jeśli jest takowa w Twojej okolicy.
Pozdrawiam Andy
Add pictures here
âś–
roups.com...

tak Andy masz rację
bardzo dziękuję za informację. o to wła¶nie mi chodziło F1A/M. muszę zbudować F1A/M.
pozdrawiam jamic
Add pictures here
âś–
roups.com...

Dziękuję. Muszę się wczytać w te informacje.
Add pictures here
âś–

egroups.com...
Nadal poszukuję planu budowy szybowca klasy F1A 1/2. Czy posiadacie może plik do autocada *.dwg ?
pozdrawiam jamic
Add pictures here
âś–