Discus CS CMPro i stery jego

Witam,
przypadkiem stałem się posiadaczem wynalazku jak w tytule.
Czy ktoś ma jakieś sukcesy w skłonieniu sterów i lotek do poruszania
się, czy trzeba ciąć i robić zawiasy od nowa?
Chodzi o to, że zawiasy z folii są zrobione bardzo ciasno i ruch w dół
jest praktycznie niemożliwy.
Zgodnie z logiką podgrzanie powinno dać skutek odwrotny do oczekiwanego,
a innych pomysłów mi brak.
g.
Reply to
gizmacz
Już sobie przypomniałem, gdzie to widziałem. To są strony z linków pod ofertą Wimarexu:
Tak jak teraz patrzę to niestety, poza wzmacnianiem płatów tkaniną za wiele niestety tam nie ma. Jak ktoś już pisał, to ten model jest bardzo grubo i nie specjalnie starannie lakierowany. Może przyczyna blokowania jest gruba warstwa lakieru wokół zawiasów, którą da się nieco spolerować i powiększyć tym samym luz na zawiasach.
Reply to
PL(N)umber_One