Discus CS CMPro i stery jego

Witam, przypadkiem stałem się posiadaczem wynalazku jak w tytule. Czy ktoś ma jakieś sukcesy w skłonieniu sterów i lotek do poruszania
się, czy trzeba ciąć i robić zawiasy od nowa? Chodzi o to, że zawiasy z folii są zrobione bardzo ciasno i ruch w dół jest praktycznie niemożliwy. Zgodnie z logiką podgrzanie powinno dać skutek odwrotny do oczekiwanego, a innych pomysłów mi brak.
g.
Witam Kiedys trafiłem przypadkowo na prywatną stronę, z ilustrowanym opisem poprawek/modyfikacji do tego modelu. Poszukam.

PL(N)umber_One wrote:

Będę zobowiązany.
g.
Już sobie przypomniałem, gdzie to widziałem. To są strony z linków pod ofertą Wimarexu:
http://wimarex.pl/product_info.php?cPath !_42&products_idE5
Tak jak teraz patrzę to niestety, poza wzmacnianiem płatów tkaniną za wiele niestety tam nie ma. Jak ktoś już pisał, to ten model jest bardzo grubo i nie specjalnie starannie lakierowany. Może przyczyna blokowania jest gruba warstwa lakieru wokół zawiasów, którą da się nieco spolerować i powiększyć tym samym luz na zawiasach.