Folia do oklejania

Mam pytanko czy mozna gdzies w polsce dostac folie Top-flite koloru Yellow
Cub, zabralem sie do oklejania mojego Piperka i z tego co widze braknie mi
jakies troche ponad pol rolki na spod skrzydel, pisali w instrukcji ze dwie
starcza ale niestety nie wszystko sie oklejalo tak jak chcialem i troche sie
zmarnowalo. Moze ktos bedzie cos zamawial z Towersa to bym sie chetnie
podczepil. A moze macie inna rade, nie wiem jaki kolor by mial Oracover. Co
radzicie. Wiosna blisko i trzeba w koncu model wykonczyc.
Pozdrawiam
Arek K
Reply to
kareks
Scale Cub Yellow dostaniesz (moim zdaniem lepszej jako¶ci ni¿ top-flite'owy Monocote) z Oracover. Maj± to w
jak i
mRqS