Gazniki

Witam kiedyś pisałem o moich problemach z MVVS 10 cm . I mam prośbę do kolegów o informacje o gaźnikach innych firm tzn. . jak rozwiązali regulacje wolnych
obrotów i regulacje składu mieszanki . Uważam ze sukces silników OS to tylko dobrze rozważany gaźnik . Mam tu na myśli właściwy skład mieszanki w zależności od obrotów Marek S
Użytkownik Marek S napisał:

Miałem problem z używaną odkupioną 10-ką mvvs. Nie dał się regulować. Po wielu walkach rozebrałem gaźnik i bardzo dokładnie obejrzałem. Okazało się, że rurka rozpylacza na wewnętrznej powierzchni miała spore ubytki materiału (wykruszenia metalu). Dlatego igła wolnych obrotów latała w rurce rozpylacza "jak ż... po pustym sklepie". Kupiłem gaźnik klapkowy produkcji mvvs (jako zamiennik gaźnika klasycznego). Ze 3 lata temu kosztowało to ponad 100 zł, ale warto było. W klapkowym nie ma wcale regulacji składu mieszanki wolnych obrotów, a silnik chodzi jak złoto :)
MarekK
Witam a gdzie kupiłeś taki gaźnik ? ja szukałem i nie znalazłem Marek S

Mozna tu: http://www.modelpartner.ig.pl/indeks.html u Leszka Jury. Alehar
"jak ż... po pustym sklepie".
Powinno być Jak Ż... po pustym sklepie".
W kwestii gażnika masz 100% racji.Także do MVVS ale mniejszego użyłem gaźnik od Enya i było ok.